اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303689
تاریخ انتشار: 1400/07/05 16:41
خانواده شهید "ماندنی چیره نژاد" از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین حاج "رضا چیره نژاد" پدر شهید تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، خانواده شهید "ماندنی چیره نژاد" از حضور مردم در مراسم تشییع و تدفین حاج "رضا چیره نژاد" پدر سردارشهید "ماندنی چیره نژاد" تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام به شرح زیر است
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
"آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، و بر آن چه که حکمت متعالی‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمی‌باشد"
بسم رب الشهدا والصدیقین
بااهدا بهترین سلام ها برای ملت انقلابی وشهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان
مشیت حضرت باری تعالی براین مقررشد که همزمان با هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی در سحرگاه روز شنبه حاج "رضا چیره نژاد" (پدر شهید والامقام سردارماندنی چیره نژاد) دعوت حق را لبیک گوید و در دیار معبود فرزند شهیدش را درآغوش بگیرد.

تصوير شهید ماندنی چیره نژاد⬆️


اینک با قلب‌هایی مالامال از درد فراق، سجده شکر گزارده، سر بر آستان کبریاییش می ساییم و خاضعانه در کمال ادب، از باب حدیث مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ؛ با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات، کمال احترام، قدردانی و امتنان خاطر خود را از بذل محبت ها، الطاف خالصانه، زحمات بی شائبه و حق شناسانه تمامی مردم، دوستان، دوستداران ایشان، سروران و بزرگواران مکرم از اقشار مختلف، خانواده های معظم شهدا، مسئولین محترم استان کهگیلویه وبویراحمد و خوزستان علی الخصوص سپاه پاسداران و بنیاد شهید وامور ایثارگران، پرسنل محترم دادگستری شهرستان بهمئی، تیپ تکاورامام حسن مجتبی، روحانیت و وعاظ معزز، نماینده محترم مردم شهرستان بهمئی درمجلس شورای اسلامی و نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، کسبه و اهالی محترم و شریف شهر و شهرستان خاصه همسایه های بزرگوار که با تشریف فرمایی در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری اهتمام ورزیده وهمچنین عزیزانی که به صورت تلفنی، پیامک، فضای مجازی با ما ابراز همدردی نموده اند، که هرکدام به نوعی اخلاق، انسانیت، حس نوع دوستی را به کمال، به اثبات رساندند و موجبات تسلی و تشفی آلام جانکاهمان گردیدند، بی حد و حصر سپاسگزاريم؛ و دست به دامان قدرت لایزال و عرش فرمانروایی خداوندگار، خاضعانه می طلبیم تا “خود ” پاسخگوی این همه الطاف بی منت از روی عنایت خویش باشد.

و إلهِى رضا بقضائک صَبرا علی بَلائک تَسلِیمًا لأمْرِك
با تقدیم احترام
خانواده شهيد والامقام ماندنی چیره نژاد


 

شایان ذکر است شهید ماندنی چیره نژاد در سال 1341 در دهکده ای بنام پشت گچ از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی دیده به جهان گشود. ماندنی چیره نژاد در سال 1359 موفق به اخذ دیپلم در رشته علوم تجربی میشود و ازآنجائیکه اشتیاق فراوانی به نهادها و ارگانهای انقلابی داشتند خدمت در سپاه را یک وظیفه شرعی میدانست او در حین درس خواندن در بهبهان روزها را در کتابخانه مطالعه و و شبها را در بسیج و سپاه پاسداران به حراست و نگهبانی می پرداخت.

 

شهید چیره نژاد ابتدا در جهاد نصر بهبهان مشغول به فعالیت شد. سپس در سال 1360 به عضویت سپاه پاسداران بهبهان درآمد. ونهایتآ درعملیات رمضان که فرماندهی یک گروهان را بر عهده داشته و حماسه ها و رشادتهای به یادگار گذاشت. با نثار خون خود در 24/04/1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد





کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*