اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3037
تاریخ انتشار: 1393/09/25 18:52
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان تنها به مسائل سیاسی توجه می‌کنیم و با دعوت از افراد سیاسی برای آنها دست می‌زنیم و سوت می‌کشیم اما مشکلات ما با مسائل سیاسی حل نمی‌شود.

عصرجهان -فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: کشور ما از شرایط امن و اقتدار خوب ملی و بین‌المللی برخوردار بوده که این اقتدار و آرامش به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شکل گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 صدای دوباره روح‌الامین بود که پیام آزادی و آزادی‌خواهی ما را به تمام جهان مخابره کرد و در روز 22 بهمن تمام دوربین‌های دنیا حضور مردم را در این روز رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای اینکه برنامه‌های روز 22 بهمن در استان کهگیلویه و بویراحمد یکسان‌سازی شود کمیته‌های 20گانه باید برنامه‌های خود را تبیین و در جلسه‌ای یکسان‌سازی کنند تا برنامه قابل قبولی در این روز برگزار شود.

این مسئول در خصوص کرسی‌های آزاد‌اندیشی گفت: چگونگی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی توسط دولت مصوب و به کمیته‌های  دانشگاهی اعلام شد؛ حتی در نشست‌های مختلف با تشکل‌های دانشجویی در خصوص چگونگی برگزاری کرسی آزاداندیشی بحث شد.

محمدی با بیان اینکه فرهنگ برگزاری کرسی آزاداندیشی در استان به خوبی تبیین نشده است، افزود: به دانشگاه‌ها اعلام کردیم کسی برای کرسی آزاداندیشی دعوت شود که دغدغه نظام و انقلاب را داشته باشد و اگر قرار است کرسی‌ها به این شکل در دانشگاه‌ها برگزار شود بهتر است کسی از بیرون دعوت نشود.

وی تصریح کرد: خط قرمز ما قانون اساسی است؛ این معیار برای ما مهم است و کسی که می‌خواهد در استان حضور پیدا کند باید قانون اساسی را قبول داشته باشد و آن را به عنوان فصل‌الخطاب مواضع و اظهارنظرهای خود قرار دهد ولی برخی از افراد در کرسی‌ها این موارد را رعایت نمی‌کنند.

این مسئول افزود: دغدغه حضور مردم در خصوص حضور عناصر فتنه دغدغه ما نیز هست.

محمدی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی از عدم توسعه رنج می‌برد اما چرا همیشه نگاه ما صرفاً توجه به مسائل سیاسی است و در استان از افراد صاحب‌نظر در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای پیشرفت استانمان دعوت نمی‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان تنها به مسائل سیاسی توجه می‌کنیم و با دعوت از افراد سیاسی برای آنها دست می‌زنیم و سوت می‌کشیم اما مشکلات ما با مسائل سیاسی حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های کلی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است، گفت: شرایط کهگیلویه و بویراحمد خاص بوده و اولویت استان رفع محرومیت‌ها، رشد و توسعه در تمام زمینه‌ها است.

این مسئول با تأکید بر اینکه به تشکل‌های دانشجویی گفتیم که افرادی که دغدغه نظام دارند دعوت شوند اما به این مبنا توجه نشده است، خاطرنشان کرد: به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیروز از حضور حسین مرعشی در دانشگاه آزاد یاسوج باخبر شدم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*