اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303822
تاریخ انتشار: 1400/07/23 22:58
یادداشتی خطاب به نماینده حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان
حداقل وظیفه شما یا دفترتان در شهرستان، اطلاع رسانی شفاف است تا هیچ قلمی در نقد شما و سایر عوامل ذیربط در این اتفاق، از دایره انصاف خارج نگردد.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

پایگاه خبری عصرجهان؛ عبداله جشنی _ بازنشسته شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری
 جناب آقای آقاجری؛ نماینده محترم حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان  
با سلام
مطلع کلام اینکه، در موضوع برکناری دکتر فرید خدری که از مدیران متعهد، پیگیر و دلسوز شهرستان بوده، حداقل وظیفه شما یا دفترتان در شهرستان، اطلاع رسانی شفاف است تا هیچ قلمی در نقد شما و سایر عوامل ذیربط در این اتفاق، از دایره انصاف خارج نگردد.
لذا مردم شهرستان و به ویژه خانواده بزرگ‌صنعت نفت، همچنان منتظر شفاف سازی در این خصوص هستند.
البته جامعه فهیم صنعت نفت و مردم شریف شهرستان، خوب می دانند که نماینده حق عزل هیچ مسئولی ندارد و نمی تواند به چنین رفتاری افتخار کند و تصور کند رضایت مردم، اینگونه فراهم می شود.  
جناب نماینده!!!!!
دکتر خدری سالهاست زندگی در مرکز را برای خدمت به مردم این شهر و همکارانش رها کرده و به امیدیه آمده است.
آمد تا با بکارگیری تخصصش، روند درمان کودکان این شهر بهبود یابد. آمد تا همواره درکنار مردم و بیماران بی بضاعت باشد.
آمد تا خدمت به پدران و مادران شهرش را همچون پدر و مادر  شهیدان خدری، بر خود واجب گرداند.
و چه بسا با آن تجربه و تخصص، اگر تهران را ترک نمی کرد، شاید امروز جنابعالی و دیگر نمایندگان در مسئولیت مدیر بهداشت وزارت نفت با ایشان ملاقات می کردید.
در یک‌کلام خدری نیامد تا مدیر شود لذا او خوشحال ترین فرد در اتفاق اخیر است.

 جناب آقاجری!!!!
 از جنابعالی که همرزم شهیدان این دیار بودید، حداقل انتظار این بود که به اعتبار خانواده بزرگ خدری که پرورش دهنده شهیدان، آزادگان و ایثارگرانی گمنام است، اندکی توجه می کردید.
 البته این مهم نیز همانند دیگر موضوعات حوزه انتخابیه، نشان از عدم شناخت تان به جامعه حوزه انتخابیه است.
کاش اندکی از انرژی تان که صرف بی احترامی به پدر بزرگوار شهیدان فریدون و فرزاد خدری و رزمنده ایثارگری همچون دکتر خدری کردید، در نطق های مجلس، صرف ندانم کاری های خود ژنرال خوانده همچون زنگنه، وزیر قبلی نفت می کردید تا موکلانت بجای تحسین نطق های پی در پی خانم فلاحی؛ نماینده شجاع ایلام، یکبار هم به نطق های پیش از دستور شما افتخار می کردند.
جناب نماینده!!
شما سکان ریاست کمیسیون انرژی را دو دستی تقدیم نمایندگان شهرستان هایی کردید که در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی حرفی برای گفتن ندارند. آیا اگر انرژی تان آنجا خرج شود، بهتر نیست؟!؟
جنابعالی بجای پیگیری و  پاسخگویی به مشکلات کارکنان، بازنشستگان و مردم رنجور  شهرستان های حوزه انتخابیه، راحت ترین رویه را انتخاب کردید و آن هم تلاش برای برکناری و عزل دکتر خدری با استفاده نابجا از قدرت نمایندگی تان بوده است.
اینگونه تلاش های نامیمون، برای برکناری دکتر خدری، پاداش  تلاش های دوساله ایشان در موضوع نفس گیر مقابله با کرونا با وجود کمبود امکانات بیمارستانی، کمبود پزشک، قطع برنامه  پروازی امیدیه، خستگی کادر درمان آغاجاری بوده است؟؟؟؟
کاش فریاد تان فریاد مظلومیت کادر درمان بهداشت و درمان بود.
کاش یک لحظه استرس ایشان و کادر درمان را در کمبود اکسیژن بیماران بستری و بدحال تجربه می کردید.
 کاش در مشکلات عدیده کارکنان رسمی و پیمانی شرکت آغاجاری و بهداشت نفت، در کنارمدیران و کارکنان، رو در روی مسئولان وزارت نفت می ایستادید.
کاش تلاش می کردید مشکلات بهداشت و درمان نفت و شهرستان را دریافت و پیگیری نمایید که امروزه مردم مجبور نباشند برای کمبود امکانات بهداشت و درمان  به شهرهای همجوار ماهشهر و بهبهان و اهواز سفر کنند.
 کاش یکبار وزیر را در این سالها، به شهر نفت و گاز و پالایش می آوردید و مشکلات بهداشتی و درمانی را به وی گوشزد می کردید. در آن صورت، امروز با شنیدن کمبودها و نبود تخت خالی جوش نمی آوردید.
کاش بجای ناراحت کردن نخبگان پزشکی شهرمان، بیشتر قدر داشته هایمان را بدانید و بکوشید تا در چند صباح باقی مانده از نمایندگی مردم، امانت شان را با کارنامه ای قابل قبول، به آنها برگردانید.
و صدها ای کاش دیگر...
 والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته
عبداله جشنی _ بازنشسته شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*