اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303987
تاریخ انتشار: 1400/08/24 00:10
استانداران ترتیبی اتخاذ نماید با قید فوریت نسبت به معرفی لیست پیشنهادی سمت های یاد شده از میان پرسنل وزارت کشور اقدام نمایید.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان ؛احمد وحیدی با صدور بخشنامه ای داخلی خطاب به استانداران سراسر کشور تاکید کرد ؛ انتخاب و انتصاب فرمانداران و بخشداران با هماهنگی و امضای وزارت کشور و با تاکید بر استفاده از ظرفیت های وزارت کشور و در مواقع لزوم ۱۵ درصد از بیرون وزارت صورت گیرد.

وزیر کشور تاکید کرد؛ با عنایت به رویکرد سیاست‌های دولت سیزدهم در اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری،پاکدستی، فسادستیزی و قانونمندی و ضرورت رعایت ضوابط و مقررات انتصاب سمت های مدیریتی بر پایه های غنای معرفتی و مهارتی و لزوم صیانت از ظرفیت های سرمایه داخلی وزارت کشور، هرگونه انتصاب معاونین استاندار، فرمانداران و بخشداران پس از طی فرآیندهای قانونی مربوط و مصوبه شماره ۵۷۸۶۰۶ مورخه ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ شورای عالی اداری، “صرفاً با حکم وزیر کشور” صورت می پذیرد و بررسی ارزیابی صلاحیت های تخصصی و تجربی و اخذ نظریه مراجع امنیتی ذیصلاح نیز از ضروریات است.

بدیهی است انتصاب انتصاب قطعی سمت‌های مذکور قبل از طی مراحل فوق الذکر فاقد وجاهت قانونی بوده و ضرورت دارد از آن اجتناب به عمل آید.

در راستای ارتقاء عملکرد و پاسخگویی به مطالبات مردمی، استانداران ترتیبی اتخاذ نماید با قید فوریت نسبت به معرفی لیست پیشنهادی سمت های یاد شده بر اساس فرم‌های معرفی مورد مربوطه از میان پرسنل وزارت کشور و در مواردی که فرد متناسب در بدنه وزارت کشور نیست حداکثر تا ۱۵ درصد از نیروهای خارج از وزارت کشور و استفاده از نیروهای جوان و منطبق با سیاست‌های دولت مردمی جهت بررسی و ارزیابی به ستاد وزارتخانه اقدام نمایید.

احمد وحیدی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*