اخبار عمومی
اعلام وصول 2
303993
تاریخ انتشار: 1400/08/24 08:30
اعلام جدیدترین آرای کمیته اخلاق
مدیرعامل باشگاه شهرداری بندر ماهشهر به دلیل انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال، به سه ماه محرومیت از فعالیت فوتبالی محکوم شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جدیدترین آرای صادره از سوی کمیته اخلاق به شرح زیر است:

*غلامحسین قنواتی، مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر به سه ماه محرومیت از تمامی فعالیت های فوتبالی و پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شد. قنوانی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*موسی هاشم زاده، مربی باشگاه سرخ پوشان تهران به دوازده ماه محرومیت از تمامی فعالیت های فوتبال و پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال محکوم شد و از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود.

*در خصوص صدور رای قطعی صادق افشار، مدیرباشگاه کاسپین مهر قزوین با توجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب کمیته اخلاق بلامانع است.

*با توجه به اینکه رای محکومیت صادره علیه هخامنش نائیج ونوش، بازیکن قطعیت یافته و نامبرده نسبت به پرداخت جریمه نقدی اقدام کرده است، لذا محکومیت وی به یک جلسه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برابر دادنامه صادر می بایست اجرا شود. همچنین ادامه فعالیت نامبرده صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تایید از این کمیته امکان پذیر خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*