اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304176
تاریخ انتشار: 1400/10/04 14:04
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اسامی مصدومان و جان باختگان سانحه رانندگی محور اهواز- خرمشهر را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ۱۲ تن از ۱۳ مصدوم حادثه رانندگی صبح امروز در محور اهواز خرمشهر به بیمارستان‌های خرمشهر و اهواز منتقل شدند که اسامی مصدومین بستری در بیمارستان ولیعصر خرمشهر عبارتند از علی محمد روشن، سجاد آلبوبالدی، حامد رهامی، سید اقبال حسینی، سید محمد حسینی، سید حیدر حسینی، صالح آلبوبالدی، سید مصطفی حسینی، منصور بالدی

همچنین غلامحسین فرصتی به بیمارستان بهشتی آبادان و نظار بالدی و عبدالامیر بالدی به بیمارستان بقایی اهواز منتقل شدند یک نفر دیگر از مصدومان در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شد.
عادل مردانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  به خبرنگار فارس گفت:حال عمومی یکی از ۱۰ مصدوم اعزام شده به بیمارستان خرمشهر وخیم و سایر مصدومان دچار ترومای دست، پا و سر شدند.
وی ادامه دادهمچنین وضعیت یکی دیگر از سه مصدوم منتقل شده به بیمارستان بقایی اهواز نیز وخیم اعلام شده اما وضعیت عمومی سایرین خوب گزارش شده است.
وی افزود:متاسفانه در این حادثه هشت تن جان خود را از دست دادند که اسامی پنج تن آن‌ها عبارتند از محمدامین بالدی، علیرضا آلبوبالدی، سعید بالدی، مالک بالدی، ناجی بالدی و سه تن دیگر از فوت شدگان این حادثه همچنان مجهول الهویه هستند.
پیش از این پلیس راه خوزستان تعداد کشته شدگان این حادثه را ۱۰ نفر اعلام کرده بود.

منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*