اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304372
تاریخ انتشار: 1400/11/07 13:04
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مدیرشعب بانک مهر ایران در استان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار کرد.

سیدعلی احمدزاده در این دیدار از مهرداد آرمین مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خواست تا در شهرهایی که فاقد شعبه این بانک هستند، نسبت به استقرار شعب اقدام کند و سطح ارائه خدمات به مردم را بالا ببرد.

استاندار با بیان اینکه، پرداخت تسهیلات با بهره چهار درصد در این بانک در بخش های ازدواج جوانان، طرح زوج های نابارور، تسهیلات کرونایی، درمان، بیمه حوادث روستایی، سفرهای زیارتی و اشتغال روستایی حرکتی ارزشمند است، گفت: باید موضوعات متنوع تر شود و به آنها اهتمام جدی داشت.

استاندار با بیان اینکه، برخی از هزینه ها برای مردم سنگین بوده و خارج از توان آنهاست، تاکید کرد: در ارائه خدمات پیشگام باشید و تنوع این خدمات بیشتر و گسترده تر شود و تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه، سقف ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال با بهره چهار درصد خیلی موثر است، ابراز داشت: انتظار داریم بخشی از منابع این بانک به مناطق دور افتاده و محروم برود و بدون هدر رفت، برای اشتغال، سرمایه گذاری و درآمد در طرح های کوچک و خانگی هزینه شود.

استاندار خاطرنشان کرد: در شهرستان ها با فرمانداران جلسه برگزار شود و با هماهنگی منابع به سمت طرح های اشتغال زا هدایت شود.

احمدزاده، توجه به اشتغال روستاها به خصوص مناطق دور افتاده از جمله زیلایی، دیشموک، چاروسا، سیلاب کلوار و به بخش هایی از دیگر مناطق استان تاکید کرد و افزود: تلاش برای فقرزدایی، محرومیت زدایی و توانمندسازی این مناطق به اراده و روحیه جهادی نیازمند است. 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، نوع نگاه این بانک ارزشی و حمایتی است، تصریح کرد: هرجایی که لازم باشد شما را حمایت و پشتبانی خواهم کرد و برای تقویت این بانک به لحاظ منابع، توسعه و استقرار شعب در مناطق مختلف در مرکز کشور پیگیر خواهم بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*