اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304528
تاریخ انتشار: 1400/11/24 13:59
شهردار بندر کیاشهر: یکی از موانعی که موجب رکود ساخت‌وساز در این شهر بندری شده است، طرح جامع فعلی است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام، مرتضی عاطفی؛ شهردار به‌اتفاق اعضاء شوراي اسلامي شهر و با همراهي نجفي نماينده مردم شريف آستانه اشرفيه و بندر كياشهر در مجلس شوراي اسلامي با ماكان پدرام مديركل راه‌وشهرسازی استان گیلان، دیدار و گفت‌وگو کردند.
مرتضی عاطفی؛ شهردار بندر کیاشهر در این دیدار به ضرورت بازنگری پیش‌از موعد طرح جامع این شهر بندری اشاره کرد و گفت: یکی از موانعی که موجب رکود ساخت‌وساز در این شهر بندری شده است، طرح جامع فعلی است که در آن بدلیل طولانی شدن روند تهیه طرح و همچنین عدم توجه کافی به حقوق ایجادشده ،باعث بروز ضررو زیان قابل توجهی به شهروندان شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: مکاتباتی نیز در این رابطه با مسئولان استانی انجام شده وامیدواریم با حمایت‌ها و پیگیری های مهندس نجفی نماینده محترم آستانه‌ اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان ذیربط بتوانیم موانع ایجاد شده را مرتفع نماییم.
مورد دیگری که عاطفی در این نشست مطرح کرد مشکل زمین‌های منسوب به منتقلین از کلان‌شهرها بود و وی تصریح کرد: اگر این مشکل آماده سازی این اراضی حل شود و مالکان اقدام به دریافت پروانه ساختمانی نمایند قطعا شاهد ایجاد تحرک اقتصادی خوبی درسطح شهر خواهیم بود.
گفتنی است در پایان این دیدار، مدیرکل راه‌وشهرسازی گیلان، قول همکاری و پیگیری موارد مطروحه در روزهای آتی را داد.

برچسب ها:
گیل فام ؛ عصرجهان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*