اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304585
تاریخ انتشار: 1400/11/29 20:34
کارشناسان پلیس فتا پس از اخذ اظهارات شاکی با انجام تحقيقات تخصصی و سرعت عمل حساب متهم را شناسایی، ضمن مسدود کردن حساب متهم مبلغ کلاهبرداری شده را به حساب شاکی برگشت دادند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی عامل كلاهبردارى با شگرد درج آگهى فروش" دستگاه لوله یاب" در سايت‌ ديوار در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " حمیدرضا بهاروند " در تشریح خبر اظهار داشت: در پى مراجعه یکی از شهروندان مبنى بر كلاهبردارى فردي ناشناس در سايت ديوار سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
او افزود: در تحقيقات بعمل آمده شاکی در سايت ديوار به دنبال خرید یک دستگاه لوله یاب بوده كه پس از مشاهده يكى از آگهى‌ها و تماس با صاحب آگهي، مبلغ 350 ميليون ريال جهت بیعانه به حساب فروشنده واريز می کند اما پس از آن دیگر شخص مورد نظر پاسخگو تماس های او نبوده است.
سرهنگ بهاروند در ادامه بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا پس از اخذ اظهارات شاکی با انجام تحقيقات تخصصی و سرعت عمل حساب متهم را شناسایی، ضمن مسدود کردن حساب متهم مبلغ کلاهبرداری شده را به حساب شاکی برگشت دادند.
 فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان با اشاره به ارجاع پرونده به مرجع قضائی استان،  از شهروندان خواست: پس از رويت كالا يا خدمات و احراز هويت هر يك از طرفين معامله، هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام كار انجام دهند تا گرفتار كلاهبرداران اینترنتی نشوند.
منبع: پایگاه خبری پلیس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*