اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30465
تاریخ انتشار: 1395/02/23 02:05
بنظر می رسد وقتی ملاک ها در انتخاب مدیران تغییر کند باید هم شاهد وقوع چنین حوادثی باشیم.

به گزارش بویرنیوز، روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، رشیدی رئیس برکنار شده این دانشگاه در سخنان خود جملاتی را بزبان اورد که تکرار انها خالی از لطف نیست.
در این آئین شمس‌الله رشیدی سرپرست قبلی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاجگردون تاج سر من است، اظهار کرد: من سرباز تاجگردون هستم، در رابطه با موضوع انتقالی خودم از این واحد به آقای تاجگردون اطلاع ندادم و ایشان از من ناراحت هستند. افتخار می‌کنم که نیروی تاجگردون هستم. وی هیچ اطلاعی از تغییر من ندارد.
بیان این سخنان در یک جلسه رسمی آن هم توسط کسی که مدعی ریاست یک دانشگاه است جای تعجب و تاسف دارد از آن جهت که عوام هم می پذیرند که این سخنان بیشتر از هر چیز تملق و چاپلوسی را تداعی می کند نه چیز دیگری!
بحث روی شخص خاصی نیست، در این که جناب رشیدی اصرار دارند خود را نیروی تاجگردون بدانند اشکالی وارد نیست، اما این نوع ادبیات زیبنده یک مدیر ان هم مدیر مجموعه دانشگاهی نیست.
بارها گفته ایم که متاسفانه نمایندگان مدیران را انتخاب می کنند و این هم نتیجه کار است!
قبلا هم به ادبیات مدیران معزول در استان پرداخته بودیم اما ظاهرا این موضوع به شکل قابل ملاحضه ای در حال گسترش است و قطعا برای مردم استان چنین ادبیاتی از سوی مدیران که باید نخبگان جامعه باشند تهوع آور است.
امید است تا در انتخاب مدیران شایستگی و کارآمدی ملاک باشد تا شاهد مجیز گویی هایی از این دست نباشیم!



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*