اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30467
تاریخ انتشار: 1395/02/23 20:13
در سالروز میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و پرچمدار سپاه عاشورا حضرت ابوالفضل عباس (ع) ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از مقام جانبازانش تجلیل کرد

به گزارش عصرجهان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این مراسم که ظهر امروز در محل نمازخانه اداره مرکزی و با حضور مهندس پیرامون مدیرعامل ، مدیران و روسای دوایر مختلف برگزار شد امام جماعت این شرکت طی سخنانی به تشریح فضایل ماه شعبان پرداخت و گفت : شعبان تنها ماهی از ماه های سال است که همه اش ولادت است و هر کسی که در این ماه روزه بگیرد گناهان او آمرزیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی نجفی در خصوص ولادت ائمه در این ماه گفت : در این ماه سه امام معصوم (ع) از مجموع 12 امام معصوم (ع) متولد شدند و با قدوم مبارکشان جهان هستی را منور فرمودند .
وی ادامه داد : دیروز، روز میلاد امام حسین (ع) سرور آزادگان عالم بود . امامی که خداوند متعال نام او را تعیین کرد و پیش از به دنیا آمدنشان مژده شهادتش را داد و البته در این روز ملکی که در انجام وظایفش قصور کرده بود و مورد غضب باری تعالی قرار گرفته بود بواسطه میلاد این امام معصوم (ع) بخشیده شد.


وی ادامه داد : امروز نیز روز میلاد پرچمدار و سردار سپاه عاشورا ، حضرت ابوالفضل عباس (ع) است . عباسی که آنقدر ارادت به امام حسین (ع) داشت که حتی در تولد و به دنیا آمدن نیز به امامش حرمت گذاشت و بعد از ایشان به دنیا آمد .
وی افزود : حضرت عباس (ع) که مظهر تعصب و غیرت است با وجود اینکه برادر امام حسین (ع) بود ولی هیچگاه او را برادر خطاب نمی کرد و همیشه با عنوان مولا و در کمال ادب با امام حسین (ع) سخن می گفت .
پیش از این مراسم ، مهندس پیرامون با همراهی مدیران این شرکت با حضور در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه مسجدسلیمان فرا رسیدن روز پاسدار را به پاسداران جان بر کف و مدافعان حریم ولایت و اسلام تبریک و تهنیت گفت .
در ادامه که با مولودی خوانی اعیاد شعبانیه همراه بود  از رشادت ، ایثار و جانفشانی 64 جانباز و یک آزاده ی سر افراز این شرکت که در دوران دفاع مقدس به این مقام نایل گردیدند تقدیر و تجلیل به عمل آمد .


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*