اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304691
تاریخ انتشار: 1400/12/11 16:56
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  ایرسا آنلاین ، بهزاد باباخانی گفت : بر اساس ثبت سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک در حال حاضر بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد تومان درخواست سرمایه‌گذاری در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: با در نظر گرفتن تمام پروژه‌های قابل اجرا از ابتدای امسال تا بهمن ماه تعداد ۲ هزار و ۶۱۹ درخواست در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات به میزان ۱۷ هزار و ۲۶۰ میلیارد در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک ثبت و تقاضا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی فعال در استان کرمانشاه وجود دارد که در بعضی شرکت‌های صنعتی واقع در شهرستان‌های استان کرمانشاه در فاز توسعه مشکلاتی به وجود آمده که عمدتاً مربوط به گران بودن اراضی شهرستان استان است و تا حدودی مشکل آفرین بوده، اما به زودی برای رفع این مشکل اقدام خواهد شد.

باباخانی گفت: بعضی از شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های استان کرمانشاه به دلیل تازه تأسیس بودن برای تکمیل و محوطه‌سازی خود نیازمند بودجه و اعتبارات هستند، طی جلسات ستاد تسهیلی که در شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد بر این امور تاکید شده و شهرک صنعتی مکلف شدند امور مربوط به توسعه زیر ساخت داخل شهرک را پیگیری و انجام دهد.

وی‌ افزود: شهرک صنعتی زاگرس به عنوان مهم‌ترین شهرک صنعتی استان کرمانشاه در حوزه تأمین برق به در تأمین برق مورد نیاز خود به مشکل برخورده بود که با امضای تفاهم‌نامه بین استاندار کرمانشاه، سازمان برنامه و بودجه، برق منطقه‌ای و شهرک صنعتی برای تأمین ۳۰ مگاوات برق مصرفی مورد نیاز این شهرک تلاش شده است.

باباخانی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون در کنار درخواست‌های ثبت شده برای سرمایه‌گذاری ۲ پتروشیمی روانسر و کنگاور با پیگیری‌های لازم راه اندازی شده‌اند، گفت: پس از انجام عملیات نهایی خود وارد فاز اجرایی خواهند شد و ۲ کارخانه کاشی در شهرک صنعتی استان کرمانشاه به طور رسمی کار خود را آغاز کرده‌اند

برچسب ها:
ایرسا آنلاین ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*