اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304779
تاریخ انتشار: 1400/12/18 17:11
اقدام عجیب؛ پس گرفتن مجوزهای مربیگری و بازی‌های ملی!
مقامات فدراسیون فوتبال اوکراین اعلام کرده اند که تمام افتخارات بازی های ملی کاپیتان سابق خود را از او پس گرفته اند. این موضوع شامل مجوزهای مربیگری این بازیکن و تمامی عناوین و افتخارات او به عنوان بازیکن نیز می شود

آناتولی تیموشچوک، کاپیتان سابق تیم ملی اوکراین و باشگاه بایرن که این روزها به عنوان دستیار در باشگاه زنیت روسیه فعالیت می کند، در مورد تمامی این حوادث و جنگ روسیه با کشورش سیاست سکوت را در پیش گرفته است و همچنان به فعالیت خود در شغلش ادامه می دهد و این موضوع باعث ایجاد خشمی شدید در مردم اوکراین شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مردم اوکراین سکوت این ملی‌پوش سرشناس را خیانت به کشورشان و پناه بردن به دشمن می‌دانند.

کاپیتان خائن تیم ملی اوکراین در پناه روسیه!

در روزهای اخیر بسیاری از ورزشکاران اوکراینی با انتقاد به این بازیکن او را خائن به وطن خطاب کرده بودند و معتقد بودند با وجود افرادی مثل تیموشچوک، این کشور نیازی به دشمن ندارد.

حال در تازه ترین اقدام بر علیه این بازیکن، مقامات فدراسیون فوتبال اوکراین اعلام کرده اند که تمام افتخارات بازی های ملی کاپیتان سابق خود را از او پس گرفته اند. این موضوع شامل مجوزهای مربیگری این بازیکن و تمامی عناوین و افتخارات او به عنوان بازیکن نیز می شود. به این ترتیب تیموشچوک که سابقه 144 بازی ملی برای تیم ملی کشورش داشت، حالا به طور رسمی صفر بازی ملی دارد!



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*