اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304853
تاریخ انتشار: 1400/12/24 00:09
فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از کشف ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگيري ۲ نفر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از کشف ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگيري ۲ نفر در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

سرهنگ " حمیدرضا بهاروند " در تشریح جزئیات اين خبر اظهار داشت: در پي خبري مبني بر فعالیت افرادی در زمینه تهيه و توزيع و همچنين نگهداري مقدار قابل توجهي مواد محترقه در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران پليس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي با انجام اقدامات اطلاعاتي هویت ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز را شناسایي و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ بهاروند در ادامه بیان داشت ماموران پلیس در بازرسی از مخفيگاه متهمان تعداد ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامي مسجدسلیمان با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، از شهروندان درخواست کرد: با توجه به نزديکي پايان سال و حوادث ناگواري که در چهارشنبه آخر سال اتفاق مي افتد هرگونه اطلاعات در مورد نگهداري و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*