اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304895
تاریخ انتشار: 1400/12/28 12:16
فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از دستگيري سارق اموال کتابخانه عمومی واقع در یکی از مناطق شهرستان و کشف 4 فقره سرقت منزل در "مسجدسلیمان" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حمیدرضا بهاروند" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه از یکی از کتابخانه عمومی شهرستان" مسجدسلیمان " سرقت اموال کتابخانه صورت پذیرفته ، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی سارق مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ بهاروند تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از مواجهه با ادله پلیس و بازسازی صحنه سرقت، به بزه انتسابی و 4 فقره سرقت از منزل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد افزود: پليس همواره برخورد با مخلان نظم و امنيت را با اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي با جديت در دستور کار خود قرار داده و به هيچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادي بخواهند امنيت و آرامش جامعه را مختل کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*