اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304905
تاریخ انتشار: 1401/01/01 13:43
فروشنده و خریدار درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می‌شود که در این بین فرد خریدار با چاقویی که همراه داشته است یک ضربه به شکم فروشنده ۲۴ ساله وارد می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان از وقوع یک فقره قتل در شهر کرمانشاه و در ساعات پایانی سال به دنبال درگیری میان فروشنده و خریدار به خاطر خوردن یک عدد شکلات خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پرویز نظری اظهار داشت: این حادثه تاسف‌بار حوالی در خیابان حداد عادل ( بازار آجیل فروشی) کرمانشاه و ساعاتی پیش از سال نو اتفاق افتاد.

وی در تشریح این حادثه افزود: پس از مراجعه جوانی حدودا ۲۵ ساله به یکی از آجیل فروشی های خیابان یاد شده، پیش از خرید و برای تست کردن اقدام به باز کردن یک عدد شکلات می کند اما با واکنش صاحب مغازه مواجه می‌شود.

سرهنگ نظری تصریح کرد: به دنبال این اقدام میان فروشنده و خریدار درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می‌شود که در این بین فرد خریدار با چاقویی که همراه داشته است یک ضربه به شکم فروشنده ۲۴ ساله وارد می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: پس از این اقدام، فرد زخمی به بیمارستان منتقل و ضارب نیز به سرعت از محل متواری می شود که در این میان فروشنده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

وی تصریح کرد: با گزارش موضوع به پلیس آگاهی، کاراگاهان به سرعت وارد عمل شده و با انجام کارهای اطلاعاتی تنها ساعتی پس از وقوع جنایت موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را دستگیر می کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*