اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30491
تاریخ انتشار: 1395/02/25 01:22
فرماندار هم تاکید کرد که از جلسه برو بیرون که تقوی هم از جلسه بیرون رفت و خطاب به فرماندار گفت: تو عددی نیستی

عصرجهان: رئیس جدید راه و شهرسازی شهرستان چرام معارفه شد تا با تودیع مهندس محمد ماهیاری رئیس قبل، مدیریت راه و شهرسازی این شهرستان به مهندس مسعود راستا برسد.
مهمترین حاشیه های این مراسم از چند روز قبل شروع شد که تعدادی از شهروندان چرامی با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی  در اعتراض به تغییر مهندس ماهیاری خواستار تجمع جلوی فرمانداری شده بودند که این تجمع با تعداد محدودی انجام گرفت و بدون مشکل خاصی هم پایان یافت.
حاشیه دوم را فرمانداری شهرستان بوجود آورد که سعی نمود با توجه به اینکه احتمال می داد بحث هایی که در این جلسه صورت پذیرد ، خبرنگاران را جهت پوشش خبری اطلاع نداده و تعدادی از خبرنگاران که اتفاقی موضوع تودیع و معارفه را با خبر شده و برای پوشش خبری به محل رفتند را به درون جلسه راه ندادند.
حاشیه سوم را هم تقوی رئیس ارشاد شهرستان چرام توضیح دادند که گویا با فرماندار در جلسه بحث و جدل های تندی صورت گرفته و باعث ترک جلسه توسط وی شده است.
گفتن کلمه احسنت مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام در تایید فضای کلی صحبت های مهندس ماهیاری در لزوم بکاربگیری نیروهای موافق جریان دولت و اصلاح طلبی و تدبیر در چینش نیروهای با تدبیر در راس شهرستان به مذاق ابراهیم فتاح پور فرماندار چرام خوش نیامد.
سید محمد تقوی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام که از فرماندار اجازه صحبت خواست با برخورد تند فرماندار مواجه شد و اجازه صحبت به ایشان نداد؛که در این حین مدیر ارشاد خطاب به فرماندار گفت:مگر اینجا پادگان نظامی است.
فرماندار هم تاکید کرد که از جلسه برو بیرون که تقوی هم از جلسه بیرون رفت و خطاب به فرماندار گفت: تو عددی نیستی!!! و اینگونه تنش در جلسه تودیع معارفه و در اولین روز حضور راستا مدیر جوان راه و شهرسازی چرام بوقوع پیوست.
لزوم توجه بیشتر مدیر کل راه و شهرسازی به این شهرستان
آنچه طی چند سال اخبر نمایان بوده ،نارضایتی از نوع مدیریت مدیرکل راه و شهرسازی نسبت به شهرستان ها از جمله شهرستان چرام است. هرچند اعتراضات مهندس ماهیاری در روز تودیع خود مبنی بر حمایت نشدن این شهرستان از طرف مدیرکل قابل دفاع نیست چرا که باید این اعتراضات را قبل از تودیع انجام می داد اما این صحبت ها نشان داد که مدیر کل راه و شهرسازی نیازمند تغییراتی در نوع نگرش خود نسبت به شهرستان ها در خصوص سرکشی به این مناطق و تخصیص اعتبارات بصورت عادلانه ، است.
هنوز مردم شهرستان چرام اتفاقات جاده طسوج که منجر به مرگ  یک فرهنگی و یکی از ساکنان این شهرستان شد و همچنین عدم پذیرش مسئولیت توسط مسئولان شهرستانی و استانی در خصوص این حادثه  را فراموش نکرده اند.
ده و باعث گرفتاری و مشکلات دامنه دار برای اقدام کننده و خانواده آنها و حتی مراکز درمانی می شود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*