اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30495
تاریخ انتشار: 1395/02/25 16:50
چالشهای موجود در حوزه منابع انسانی شرکتهای واگذار شده به بخش خصوصی در ارتباط با موضوعات صندوق بازنشستگی و همچنین موضوع بهداشت و درمان کارکنان از مهمترین محورهای گفتگوی رؤسای منابع انسانی شرکت کننده در جلسه مدیران منابع انسانی شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بود.

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، صبح چهارشنبه 15 اردیبشت ماه، این سازمان میزبان جلسه هماهنگی مدیران منابع انسانی شرکتهای پتروشیمی مستقر در این منطقه با حضور مدیران منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود.
این جلسه که بدنبال جلسات دوره ای مدیران منابع انسانی شرکتهای مستقر در منطقه ویژه برگزار شده بود، ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی و وحدت رویه فعالیتهای حوزه ی منابع انسانی شرکتهای مختلف، مسائل و مشکلات جاری این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در آغاز این جلسه میناوی، مدیر بهره برداری سازمان منطقه ویژه،  به نیابت از سرپرست این سازمان، ضمن ایراد سخنانی، به اهمیت مدیریت منابع انسانی و تفاوت جایگاه آن نسبت به گذشته اشاره نمود و به وظایف تخصصی که به علت چالشهای جامعه در حوزه کار و اشتغال در این حوزه در کنار وظایف عمومی به مدیریت منابع انسانی اضافه شده است پرداخت.


پس از وی، عباس آقا هادی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در خصوص پیگیری های صورت گرفته از مباحث جلسه دوره قبل مطالبی را بازگو نمود  و تأکید کرد: با خرد جمعی است که می توان برای مشکلات و چالشهای منابع انسانی راه حل مناسب بدست آورد.
در ادامه مدیر منابع انسانی شرکت هلدینگ خلیج فارس، اشاره کرد: در بحث رقابت در بازارهای جهانی و حضور در دنیای اقتصاد  استفاده از سرمایه های فکری از اولویت ها می باشد و شرکتهای پیشرو در جهان اقتصاد سرمایه های فکری بخش عمده ای از دارایی های نامشهود آنان می باشد.
عزیزی، ادامه داد: از ضرورتهای امروز صنعت پتروشیمی  اصلاح نظام های منابع انسانی در حوزه ارزیابی عملکرد, آموزش، جذب و جانشین پروری می باشد.
در این جلسه، به دعوت شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فراست، معاون امور مالی و پشتیبانی صندوق بازنشستگی و رفاه کارکنان صنعت نفت، همچنین دکتر نیسی و قشقایی از مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر نیز به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند و پاسخ گوی سئوالات در حوزه صندوق بازنشستگی و بهداشت و درمان بودند.
چالشهای موجود در حوزه منابع انسانی شرکتهای واگذار شده به بخش خصوصی در ارتباط با موضوعات صندوق بازنشستگی و همچنین موضوع بهداشت و درمان کارکنان از مهمترین محورهای گفتگوی رؤسای منابع انسانی شرکت کننده در این گردهمایی بود.
مدیران منابع انسانی شرکتهای صنعت پتروشیمی امیدوارند با ایجاد وحدت رویه و پیگیری امور هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی بتوانند  اقدامات مشترکی را در پیش گیرند و مسائل پیش روی کارکنان و شرکتها را به بهترین شکل ممکن حل و فصل نمایند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*