اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30496
تاریخ انتشار: 1395/02/25 16:57
دبیر انجمن وودبال خبر داد:
دبیرانجمن وود بال از برگزاری نخستین لیگ این ورزش در سال جاری خبر داد.

عصرجهان: مهرداد جمشیدی با اشاره به برگزاری اردوی سه روزه در کرمانشاه گفت: تیم هفت نفره وودبال در دو بخش مردان وزنان در اردوی سه روزه کرمانشاه شرکت کرد.
وی افزود: پس از برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی کشو در سال 94 اعضای تیم ملی را انتخاب کردیم که 4 ورزشکار زن و3ورزشکار مرد برای شرکت در اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
جمشیدی گفت:مسابقات کره جنوبی 3خردادآغاز می شد وتا شروع آن یک اردوی دیگر برای تیم ملی درنظر گرفتیم تا با آمادگی کامل دراین دوره حاضرشوند خوشبختانه ملی پوشان در شرایط مساعدی به سر می برندوامیدوارم نتابج خوبی را کسب کنند.
وی درباره وضعیت وود بال در ایران تصریح کرد: وودبال از سال 88 وارد کشور شد وکمیته ملی المپیک نیز انجمن وود بال را به عنوان نهادرسمی معرفی کرد ودرحال حاضر فعالیت های مختلفی در سال برگزار می کنیم .
وی درباره وود بال بانوان در کشور گفت: وودبال بانوان در ایران نسبت به آقایان طرفدار بیشتری دارد وبانوان از این رشته حمایت بیشتری می کنند به عبارتی شرایط برای حضور بانوان در وود بال بسیار خوب برنامه ریز ی شده است به طوری که ورزشکاران زن می توانند به خوبی دراین عرصه پیشرفت کنند.

دبیرانجمن وودبال درباره برگزاری مسابقات لیگ وود بال تصریح کرد: متاسفانه تاکنون لیگ وود بال برگزار نکردیم اما در تقویم سال 95 برگزاری لیگ وود بال را داریم ویکی از برنامه های انجمن افزایش تعداد استان فعال وودبال کشور از 13به 30 استان است.

برچسب ها:
مهرداد جمشیدی ؛ وودبال ؛ گلف ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*