اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30497
تاریخ انتشار: 1395/02/25 17:03
سرمربی تیم ملی وودبال:
نمی توان از ملی پوشان ایران انتظار قهرمانی داشت اما این انتظار می رود که با تمام وجود در رقابت ها حاضر و از اعتبار وودبال ایران دفاع کنند.

عصرجهان:محمد مهدی سعیدی سرمربی تیم ملی وودبال در این خصوص اظهار کرد: با هدف آمادگی برای مسابقات جهانی اردوی آماده سازی خود را به مدت سه روز در کرمانشاه برگزار کردیم.
وی با بیان اینکه اردوی کرمانشاه اولین اردوی آماده سازی رسمی ملی پوشان وودبال ایران در سال جاری و برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بود گفت: در این اردو کارهای پایه ای، ضربات قدرتی و نیمه قدرتی، ضربات تمرکزی و کارهای فنی دنبال شد.


سعیدی یادآور شد: در این اردو هفت ورزشکار (چهار خانم و سه آقا) که در واقع نفرات اعزامی کشورمان را به مسابقات جهانی تشکیل می دهند، حضور داشتند.
سرمربی تیم ملی وودبال ایران از محمدرضا فغانی، شهرام عسکری و رضا پورحسینی در بخش آقایان و حمیده سرکوبی شیرازی، سیما جمال لیوانی، مریم اکبرزاده و بهناز قدس در بخش بانوان به عنوان نفرات حاضر در اردوی تیم ملی یاد کرد.
وی در خصوص مهمترین رقبای ایران در رقابت های جهانی کره جنوبی نیز گفت: تایوان، کره جنوبی، تایلند، مالزی و کشورهای حوزه شرق آسیا وودبال را بسیار خوب بازی می کنند و همگی جزو مدعیان محسوب می شوند.
سعیدی با بیان اینکه نفرات اعزامی به مسابقات جهانی برای اولین بار است در چنین رقابت هایی حضور می یابند، گفت: نمی توان از ملی پوشان ایران انتظار قهرمانی داشت اما این انتظار می رود که با تمام وجود در رقابت ها حاضر و از اعتبار وودبال ایران دفاع کنند.
سرمربی تیم ملی وودبال ایران در پایان با رضایت بخش توصیف کردن شرایط اردوی کرمانشاه و قدردانی از مسئولان هیات گلف استان، گفت: در این اردو خوشبختانه شرایط بسیار خوبی فراهم شده و ملی پوشان نیز از امکانات موجود بسیار راضی هستند.
اردوی تیم ملی وودبال ایران در زمین چمن استادیوم آزادی کرمانشاه در جریان است تا این تیم خود را برای مسابقات جهانی که از پنجم تا دوازدهم خرداد ماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می شود، آماده کند.

برچسب ها:
وودبال ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*