اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304991
تاریخ انتشار: 1401/01/18 16:08
عربستان سعودی هم یکی از بهترین تیم‌های سال‌های اخیر خود را دارد و از حمایت بزرگی برخوردار خواهد بود.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: نسل بازیکنان فعلی تیم ملی ایران طلایی است و همه هواداران نیز برای موفقیت تیم ملی از این تیم حمایت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، افشین قطبی یکی از مربیانی بود که توانسته در سه تیم ملی ایران، آمریکا و کره جنوبی مربیگری کرده و حضور در جام جهانی را نیز تجربه کرده است.

افشین قطبی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «دویچه وله» آلمان اظهار داشت: آسیا در حال پیشرفت برای رسیدن به پتانسیل واقعی خود است. موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌تواند جهش خوبی باشد تا پیشرفت در فوتبال آسیا را القا کند.

وی افزود: موفقیت باعث موفقیت های بیشتر می‌شود. صعود تیم‌های آسیایی به مرحله دوم (حذفی) مسابقات مهم است. ما همیشه به نمایش قهرمانانه حداقل یک تیم که به مراحل پایانی مسابقات راه پیدا می‌کند، نیاز داریم تا پیشرفت فوتبال آسیا را به نمایش بگذارد و الهام‌بخش توسعه آینده باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران تاکید کرد: قطر احتمالاً بیش از هر کشور دیگری در تاریخ اخیر فوتبال سرمایه‌گذاری کرده است و با میزبانی این رویداد بیشترین شانس را برای صعود به دور دوم خواهد داشت. ما بارها و بارها در تاریخ جام جهانی تأثیر میزبانی را دیده‌ایم، مکان بازی‌ها تأثیر زیادی بر عملکرد و نتایج دارد. از طرفی کره جنوبی و ژاپن هم با قرعه سخت تری نسبت به سایر تیم‌ها برخوردار هستند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: ایران از یک نسل طلایی بازیکنان برخوردار است که از حضور چنین بازیکنانی لذت می‌برم و هواداران سرسخت آنها در سراسر خلیج فارس از آنها حمایت خواهند کرد. عربستان سعودی هم یکی از بهترین تیم‌های سال‌های اخیر خود را دارد و از حمایت بزرگی برخوردار خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*