اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305041
تاریخ انتشار: 1401/01/12 13:46
دادستان مسجدسلیمان خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان جزئیات مرگ پیرزن مسجدسلیمانی را که پس از سرقت از منزل وی جان خود را از دست داد تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از فارس، رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان اظهار کرد: در پی سرقت از یک خانه در مسجدسلیمان پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و دستورات ویژه‌ای مبنی بر دستگیری متهمان داده شد.

وی ادامه داد: تحقیقات در این رابطه آغاز و سه نفر در این ارتباط توسط پلیس مسجدسلیمان بازداشت و یک نفر نیز متواری است که البته شناسایی و تحت تعقیب است.

دادستان مسجدسلیمان با بیان این که افراد بازداشت شده به جرم خود اعتراف کرده‌اند به جزئیات این حادثه پرداخت و گفت: سارقین چهار نفر بودند که یکی از آنان همسایه خانه‌ای بود که مورد سرقت قرار گرفت و اطلاعات از این طریق به دیگر سارقان منتقل می‌شد.

وی افزود: وقتی این همسایه متوجه شد اعضای خانواده به جز یک پیرزن در خانه حضور ندارند به دیگر سارقین اطلاع داده و پس از آن یکی به عنوان راننده روبروی خانه ایستاد و دو نفر دیگر وارد خانه شدند و اقدام به سرقت لوازم خانه کردند که در این میان یک پیرزن که در منزل حضور داشت جان خود را از دست داد.

وی در ارتباط با علت فوت پیرزن گفت: منتظر اعلام نظر پزشک قانونی در ارتباط با جزئیات و علت فوت هستیم.

دادستان مسجدسلیمان با بیان اینکه پلیس متهمین را در یکی از شهرهای همجوار دستگیر کرده است، گفت: در این رابطه سه نفر بازداشت شدند که به جرم خود اعتراف و اموال مسروقه نیز کشف شده است و یک نفر با هویت مشخص نیز متواری است.

وی ادامه داد: نظم و امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی و سایر نهادهای متولی است و بی‌تردید برخورد دستگاه قضایی با این افراد و اراذل و اوباش که با اقدامات خود امنیت عمومی و شهروندان را خدشه‌دار می‌کنند،کاملاً سخت و بازدارنده است.

وی ادامه داد: امنیت و آسایش عمومی، رعایت حقوق شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار از اولویت‌های است و به منظور برخورد قاطع با افرادی که اقدامات آنان موجب برهم خوردن نظم و امنیت عمومی می شود،دادستانی مسجدسلیمان آماده دریافت گزارش‌های مستند مردمی برای برخورد قضایی با مجرمان است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*