اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30518
تاریخ انتشار: 1395/02/27 01:31
یک عضو شورای شهر لنده از تعطیلی پروژه اتصال شهرستان لنده به جاده” پاتاوه-دهدشت” خبر داد.

به گزارش ایسنا، البرز محمدخانی در نشست اعضای شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پروژه‌ای که قرار بود ۱۸ ماه بهره‌برداری شود بعد از گذشت یک سال کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی بیان کرد: طی سال گذشته پروژه اتصال شهرستان لنده به جاده ” پاتاوه-دهدشت” کلنگ‌زنی و مسئولان متولی وعده دادند این پروژه ۱۸ ماهه بهره‌برداری شود اما با گذشت یکسال از آغاز عملیات اجرایی هنوز در ابتدای کار مانده‌اند.
عضو شورای شهر لنده خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی اتصال شهرستان لنده به جاده ” پاتاوه -دهدشت” شامل ۵ کیلومتر جاده سازی و احداث پل تراب بوده که یکی از مطالبات به‌حق مردم است و انتظار می‌رود این پروژه در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد.
محمدخانی تصریح کرد: تنها محور ارتباطی شهرستان لنده حدفاصل “لنده-سوق-دهدشت” وضعیت مطلوبی ندارد و به قتلگاه تبدیل شده است. در زمان مدیر سابق راه و شهرسازی مقرر شد ۶کیلومتر از این جاده ترمیم شود اما هنوز خبری از اجرایی شدن این پروژه نیست.
وی ادامه داد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های اداره راه و شهرسازی قرار بر احداث و آسفالت ۱۲ کیلومتر جاده روستایی در شهرستان لنده بود که تنها سه کیلومتر آن یعنی محور لنده به روستای قیام انجام شد.
این عضو شورای شهر لنده اضافه کرد: عدم استقرار برخی از ادارات و نبود فضای اداری مناسب از دیگر مشکلات مردم شهرستان لنده است.

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*