اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305228
تاریخ انتشار: 1401/02/22 15:36
بیست و چهارمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ویژه برخورد با سارقین از تاسیسات خدمات رسان عمومی(آب،برق،مخابرات)و نظارت بر واحدهای صنفی ضایعات فروشی درسطح شهر یاسوج وحومه برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛  اسماعیل مسعودی کوشک معاون دادستان مرکز استان به خبرنگاران گفت بر اساس اخبار واصله و همچنین سرقت های انجام گرفته طی این مدت از وسایل و تجهیزات دستگاه های خدمات رسان مخابرات ، آب، برق وگاز و همچنین نظارت بر واحدهای صنفی ضایعاتی و آهن آلات گشت مشترک ویژه در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با حضور بازرسان اداره کل صمت استان، اتحادیه مربوطه، پلیس اماکن نیروی انتظامی، یگان امداد نیروی انتظامی، پلیس آگاهی و کلیه دستگاه های خدمات رسان از کلیه واحدهای صنفی ضایعات فروشی و آهن آلاتی شهر یاسوج و حومه برگزار گردید.


مسعودی کوشک گفت این بازرسی و نظارت ها به صورت مستمر از کلیه واحدهای صنفی مشمول برگزار و با هر واحد صنفی که در آن کالاهای مسروقه مانند سیم و کابل برق، کنتور و لوله های آب، کنتور برق ،تجهیرات وکابل های مخابراتی و غیره کشف شود به جد برخورد خواهیم کرد و واحدهای صنفی مربوط پلمپ و پیگرد قضایی لازم انجام خواهد گرفت.
معاون دادستان مرکز استان گفت: برنامه داریم این طرح نظارتی را در کلیه شهرستان های استان با جدیت برگزار و با متخلفین برخورد قاطع و قانونی لازم انجام پذیرد.
مسعودی کوشک از مردم خواست که کلیه گزارشات را به پلیس و نیروی انتظامی گزارش تا در اسرع وقت رسیدگی گردد. ایشان در پایان گفتند که در این گشت بازرسی و نظارت انجام گررفته دو واحد صنفی پلمپ و برای بقیه واحدهای دیگر اخطاریه و تعهد نامه های لازم صادر گردید .
معاون دادستان مرکز استان بیان داشتند زحمات همه ی دستگاههای حاضر در طرح‌ وسبزپوشان ناجا قابل تقدبر می باشد


سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت : این طرح از ایده های مطلوب وماندگار  معاون دادگستری مرکز استان جناب آقای دکتر مسعودی کوشک بوده و حضور ایشان در این جایگاه قوت قلبی برای مردم استان ، خاصه شرکت های خدمات رسان خواهد بود.
امیری خاطر نشان کرد ، شجاعت ، قاطعیت ، عدل وانصاف از خصیصه های بارز معاون دادستان مرکز استان بوده و در مسئولیت های گذشته تاکنون کارنامه ی بسیار خوبی از خود به جای گذاشته ،قطعا با ورود ایشان به شناسایی ، دستگیری و  برخورد با سارقین اموال وتجهیزات شرکت های خدمات رسان ، کمک بسیار بزرگی در بحث صرفه جویی مالی وهزینه های سرسام آور جایگزینی این  تجهیزات خواهد شد.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پایان خاطر نشان کرد، با ورود معاون دادستان مرکز استان، آسایش واطمینان خاطر  سارقان تجهیزات شرکت های خدمات  رسان سلب  خواهد شد ،چرا که سارقان وآشوبگران نظم وامنیت نام مسعودی کوشک را خوب به خاطر دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*