اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30523
تاریخ انتشار: 1395/02/27 01:37
منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح زیتون‌کاری دیمه را پس از سال‌ها تعطیلی احیا خواهیم کرد.

اقبال محمدیان امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امروز مشکلات مردم شوخی‌بردار نیست، لذا باید با هم‌فکری مشکلات در پیش رو را حل کرد، به نوعی ما وظیفه‌ داریم امروز خوب کار کنیم تا آیندگان از ما راضی باشند.
وی ادامه داد: پروژه‌های نیمه‌تمام شهر را به هر طریقی که شده است باید تمام کرد و زیباسازی و اصلاح نقاط هندسی برخی از خیابان‌های سطح شهر را نیز سر و سامان داد.
منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرداری با روح و روان و سلامت جامعه سر و کار دارد و باید در کارهای فرهنگی بیشتر ورود کند و خود را محدود به کارهای عمرانی نکند.
وی افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری در برنامه‌ای میان‌مدت یکی از خیابان‌های اصلی شهر را با زیباسازی به‌عنوان نماد شهر معرفی کنیم.
محمدیان گفت: احداث روگذر و زیرگذر را در چند نقطه از شهر مورد مطالعه قرار داده‌ایم و آمادگی داریم برای مسیر گشایی با شهرداری همکاری کنیم.
این نماینده تأکید کرد: طرح دیمه رامهرمز را که سال‌ها بلاتکلیف مانده است را احیا خواهیم کرد و نیروگاه‌های کوچک سیکل ترکیبی را نیز مورد حمایت قرار خواهیم داد.
وی در پایان گفت: افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان نیاز به تعریف پروژه جدید دارد ولی سعی خواهیم کرد مالیات بر ارزش‌ افزوده شهرداری‌های رامهرمز و رامشیر را افزایش دهیم.



کانال تلگرام عصر جهان


ناصر
|
Iran
|
1395/02/30 12:32
  +0

  -0
پاسخ
بابا طرح دیمه نابود شد شما در چه فکری هستید.از طرح دیمه چیزی نمانده است .برو به فکر طرحی باش که اشتغالزای سریع داشته باشد مثل پتروشیمی وپالایشگاه که با نفت ارتباط دارند ودر شهر ما هم نعمت نفت فراوان وهم بیکار تا دلت بخوا هست فقط نیاز به مدیر وبرنامه ریز دارد.از طرح دیمه جز ترانس برق وچند کارگاه که در تملک دادگاه می باشد چیزی نمانده است فکرکنم توهیچ خبر نداری.در رامهرمز ودیمه چه خبر است.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*