اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305276
تاریخ انتشار: 1401/02/26 23:02
پیگیر وضعیت معلمان بازداشتی هستیم/صندوق توسعه ملی؛ ۳ میلیارد دلار ورود، ۸ میلیارد برداشت!/کاهش قیمت مرغ در بازار بدون مشتری/وام خرید مسکن به ایستگاه ۷۰۰ میلیون تومانی می رسد؟/حجت‌الاسلام فومنی بازداشت شد

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد.

نماینده مجلس: خودروسازان ۲۰۰ نیرو و مشاور، از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند
حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با تأکید بر حساب‌کشی مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت‌ها خودروسازی گفت: مدیران شرکت‌های خودروسازی بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند که این رویه باید اصلاح شود./تسنيم

انقلاب فرهنگی در صداوسیما در حال شکل گرفتن است؟
روزنامه کیهان نوشت:احترام به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب که جزو مطالبات مردم از رسانه ملی است، باید در دستور کار مدیران شبکه‌های تلویزیونی قرار گیرد و از سویی هم مدیران شبکه‌های تلویزیونی به این موضوع دقت لازم داشته باشند که برای جذب مخاطب بیشتر و کشاندن بیننده‌ تلویزیونی پای برنامه‌ها نیاز است که ابتدا به مطالبات مردم از سازمان صداوسیما توجه کنند؛ برنامه‌هایی را برای پخش از آنتن تهیه و تولید کنند که مورد قبول و تایید مردم انقلابی باشد.امروز شاید آن انقلاب فرهنگی، هنری که همواره مدنظر مردم انقلابی ما بوده و باید از مدت‌ها پیش در سازمان صداوسیما اتفاق می‌افتاد را شاهد هستیم که در حال شکل گرفتن است و امیدواریم با آمدن نیروهای مومن‌، دلسوز به انقلاب، متعهد به ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های بزرگ انقلاب شاهد یک دگرگونی و تحول بنیادین که مد نظر مقام معظم رهبری و رئیس ‌جدید رسانه ملی است، در این سازمان مهم فرهنگی هنری کشور باشیم؛ ان‌شاءالله.

نماینده مجلس: اینترنت در عین گران‌تر شدن، کیفیت بهتری ندارد
سید جواد حسینی کیا گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید داشتند افزایش قیمت‌ها باید همراه با افزایش کیفیت باشد. ماجرای افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی این بود که اپراتورهای اینترنتی تحت عنوان تعرفه مشخص بسته‌هایی ارائه کرده بودند. طبق قانون این بسته‌ها نباید تا سه سال گران می‌شد. حالا این زمان سه ساله تمام شده است. اکنون این بسته حذف شده است؛ اما متأسفانه به علت فراهم نبودن زیرساخت‌ها توسعه حاصل نشده و این شرایط باعث شده است که اینترنت در عین گران‌تر شدن، کیفیت بهتری نسبت به گذشته نداشته باشد.

اعزام کارمند فدراسیون فوتبال با لباس «خدمه» پرواز
تخلفات پرونده مدیریت رییس سابق فدراسیون فوتبال هر روز ابعاد تازه و عجیب تری پیدا می‌کند. تخلفاتی که موجب شد تا وی از سوی کمیته اخلاق، دو سال از تمام فعالیت‌های مدیریتی در این رشته محروم شود.براساس پیگیری های صورت گرفته اتفاق عجیب در دوره مدیریت گذشته فدراسیون صورت گرفته است. پیگیری ها حکایت از آن دارد که یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال و از افراد نزدیک به رئیس وقت این فدراسیون در یکی از سفرهای رسمی تیم ملی بانوان به یکی از کشورهای آسیای میانه، به عنوان کارمند خدمه پرواز یکی از شرکت های هواپیمایی و با لباس خدمه این تیم را همراهی کرده است. البته این تخلف از چشم رییس وقت فدراسیون پنهان نبوده، بلکه گزارش فرد مورد نظر که نامش در فهرست پاداش های نجومی نزدیکان رییس سابق نیز دیده می شد، در آن برهه از زمان به رئیس وقت فدراسیون ارائه شد و وی هیچ گونه واکنشی به موضوع نداشته و برخورد قانونی لازم را با فرد متخلف صورت نداده است./ ایرنا

وزیر ارشاد: همه باید به مجوز برگزاری کنسرت‌ها، احترام بگذارند
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره لغو اجرای برخی کنسرت‌ها در استان‌ها با وجود داشتنِ مجوز قانونی گفت: «مطالبه ما این است که همه باید به مجوزی که وزارت فرهنگ صادر می‌کند، احترام بگذارند. یک آقا یا مجموعه‌ای می‌گوید اگر برگزار شود، فلان اتفاق می‌افتد؛ قرار نیست قضاوت زودهنگام بکنید. ما نمی‌توانیم از قبل به خاطر اتفاقی در آینده، مجوزی را صادر نکنیم بلکه وظیفه ما این است اجازه ندهیم که اتفاق ناخوشایندی بیفتد. حتما این مشکل را پیگیری خواهم کرد.»

زارع: برخی مدیران کشور و نمایندگان یارانه گرفته‌اند اما نیازمندان نگرفته‌اند
نماینده آباده در مجلس با بیان اینکه طبق توافقاتی که ما در کمیسیون تلفیق با بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داشتیم مقرر شد تا حداکثر سه ماه یارانه نقدی پرداخت شود، اضافه کرد: دولت باید هرچه سریعتر سامانه رفاه ایرانیان را تکمیل و برای دادن کالا برگ الکترونیکی به مردم اقدام کند. عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:عده‌ای به مانند نمایندگان مجلس و مدیران ارشد کشور که به یارانه نیاز نداشتن به حسابشان واریز شده و برخی که نیازمند بودند یارانه را دریافت نکرده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد اطلاعات سامانه رفاه ایرانیان ناقص است.زارع با بیان اینکه در چند ماه گذشته قیمت جهانی کالاها افزایش پیدا کرده است که در کشور ما هم به تاثیر از این موضوع باید برخی کالاها گران‌تر شوند، اظهار کرد: البته برخی کالاها که نباید گران می‌شدند، هم در چند روز گذشته افزایش قیمت نامعقولی داشته که نشان از ضعف دستگاه‌های مربوطه در بحث نظارت دارد.

مقام شهرداری تهران: خانواده کامل یعنی خانواده‌ای که حداقل چهار فرزند دارد
حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در پاسخ به این که آیا برنامه شهرداری تهران در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت بر روی شعار چهار فرزندی است، گفت: این تصمیم ما نیست بلکه شورای عالی اعلام کرده است که خانواده کامل یعنی خانواده‌ای حداقل چهار فرزندی که در آینده فرزندان، خاله، عمه، عمو و دایی دارند و این چهار فرزندی می‌تواند علاوه بر رشد جمعیت عقب‌ماندگی‌های گذشته را نیز جبران کند.

«سعید مدنی» بازداشت شد
«سعید مدنی قهفرخی» به اتهام ارتباط مشکوک خارجی و اقدامات ضدامنیتی توسط مراجع ذی صلاح بازداشت شد.بنابر اطلاعات مهر، او به اتهام ملاقات با عناصر مشکوک بیگانه و انتقال منویات و خطوط عملیاتی آنها به برخی عناصر سابقه دار داخلی کشور دستگیر و روانه زندان شد.

معاون وزارت ورزش: دشمنان درِ باغ سبز به ورزشکاران نشان می‌دهند
مریم کاظمی‌پور، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص پناهندگی ورزشکاران کشورمان از جمله یکتا جمالی با وجود هزینه‌های که در کشور برای آنها شده است، گفت: متاسفانه شاهد هجمه‌های دشمنان و معاندان ما در خصوص نوجوانان و جوانانی که مسیر رشد خود را پیدا کردند و در حد توان برای آنها برنامه ریزی شده هستیم. قبول داریم خیلی مسائل باید جدی‌تر دنبال شود. درِ باغ سبزهایی که دشمنان به آنها نشان می‌دهند، آنها را به نوعی با ابهاماتی که ممکن است وجود داشته باشد، درگیر می‌کند.

نماینده مجلس: پیگیر وضعیت معلمان بازداشتی هستیم
رئیس کمیسیون آموزش مجلس، گفت: در خصوص معلمان بازداشتی هم بنده هم سایر دوستان کمیسیون پیگیر هستند، تا ببینیم از چه مسیری می‌توان به حل این مساله کمک کرد. یک عده به نظر ما قابل تخفیف هستند و لازم است، هرچه زودتر وضعیت‌شان روشن شود که بتوانند مجددا سر کلاس درس بیایند. علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با اعتراضات معلمان در هفته معلم و همینطور پیگیری وضعیت معلمان بازداشتی، گفت: ببینید نکته‌ای که وجود دارد این است که کمیسیون براساس وظیفه با هر تلاشی که ممکن بود و توانی که داشت را به کار بست تا این قانون رتبه‌بندی برای معلمان عزیز تصویب شد. ترتیبات و موعدهای قانونی‌ این مساله هم دارد رعایت می‌شود، مثلا آموزش و پرورش یک ماه فرصت داشت برای تدوین آیین‌نامه و ۲۳ فروردین آیین‌نامه را نوشت و به دولت داد. دولت هم باید طبق زمان قانونی مصوبه آموزش و پرورش را بررسی کند.

آخرین خبر از وضعیت جسمانی مهدی چمران
نائب رئیس شورای شهر تهران از حضور مهدی چمران در صحن شورای شهر از فردا آنلاین و طی جلسات بعدی به صورت حضوری خبر داد.پرویز سروری، نائب رئیس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت سلامت جسمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: الحمدلله وضعیت جسمانی ایشان به گفته پزشکان بسیار بهبود یافته و روند خوبی در درمان آقای چمران طی شده است.وی افزود: فردا به صورت مجازی ایشان در جلسه شورای شهر تهران حضور خواهند داشت و ما هفته‌های آینده نیز توفیق حضور ایشان را در صحن خواهیم داشت.

استاندار کرمان: دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها در اولویت تدفین شهدای گمنام باشند
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، با تاکید بر آنکه نسبت به ساخت یادمان شهدای گمنام نباید کوتاهی شود، گفت: تدفین شهدای گمنام در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها در اولویت باشند، زیرا بر جوانان اثرگذار است.

شش تن از عناصر اصلی هسته‌های مرتبط با ضد انقلاب بازداشت شدند
با رصد اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) شش تن از عناصر اصلی هسته‌های مرتبط با ضد انقلاب خارج از کشور در یاسوج بازداشت شدند.این افراد با هدایت گروهک مستقر در خارج از کشور با سوء استفاده از مطالبات معلمان، زمینه آشوب، ناآرامی و ناامنی را در تجمعات این گروه فراهم کرده بودند.اسناد به دست آمده نشان می‌دهد این افراد از قشر فرهیخته فرهنگی نبوده و ارتباط هدفمند و گسترده‌ای با معاندان و ضد انقلاب خارج از کشور داشتند. روابط عمومی اداره کل اطلاعات این استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت افراد و گروه‌های مشکوک موضوع را به مراکز امنیتی به ویژه ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع دهند.

میرسلیم: باز نشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار آمار ناچیزی است
مصطفی آقامیرسلیم در واکنش به ادعای باز نشدن ایربگ خودرو‌های داخلی در تصادفات جاده‌ای اظهار کرد: این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد و کسانی که مدعی باز نشدن ایربگ خودرو‌ها هستند، خودشان در این تصادفات مقصرند. پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده مه آلود از عبور و مرور خودرو‌ها جلوگیری نمی‌کند و بعد مدعی باز نشدن ایربگ‌ها می‌شود. حتی به فرض اینکه ایربگ خودرو‌ها هم باز نشود، یک نقص فنی است که باید برطرف شود. باز نشدن ایربگ ۱۰۰ خودرو بین ۹۰۰ هزار خودروی تولید شده، آماری ناچیز است.

حجت‌الاسلام فومنی بازداشت شد
یک فعال سیاسی به‌ دلیل اظهاراتش در کلاب‌هاوس بازداشت شد. به گزارش کانال تلگرامی انتخاب، فرزند حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی شب گذشته در کلاب‌هاوس این خبر را اعلام کرد. فومنی که خود را اصلاح‌طلب می‌داند، در انتخابات ۱۴۰۰ ستاد اصلاح‌طلبان حامی رییسی را راه‌انداخت. او طی ماه های اخیر، با برخی چهره های اپوزیسیون همراه شده بود.

وزیر علوم: حتی در کشورهای پیشرفته نیز کسی با لباس لب دریا وارد دانشگاه نمی‌شود
وزیر علوم: ما می‌گوییم که دانشگاه حرمت دارد. هر کسی که وارد دانشگاه می‌شود باید شئونات پوشش را رعایت کند. این موضوع را رسانه‌های بدخواه تبدیل می‌کنند به یک ضد فرهنگ. حتی در کشورهای پیشرفته نیز کسی با لباس لب دریا وارد دانشگاه نمی‌شود. آیا ما هر کسی را با هر پوششی در خانواده خود راه می‌دهیم؟ ما می‌گوییم کلاس، استاد، دانشگاه حرمت دارد و باید حفظ شود و آنها می‌خواهند از آن سوءاستفاده کنند. شما به عنوان روابط عمومی‌ها می‌توانید نقش آفرین باشید.

ریابکوف: متن احیای برجام کاملاً آماده است
معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد که متن احیای برجام کاملاً آماده شده است و برخی مسائل سیاسی همچنان باقی مانده است.«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) تصریح کرد که متن احیای برجام کاملاً آماده و مسائل سیاسی باقی مانده است.خبرگزاری روسی ریانووستی در این خصوص گزارش کرد، ریابکوف با تأکید بر اینکه متن احیای برجام آماده شده است، ادامه داد: «متن موجود در خصوص برجام مورد رضایت روسیه است و در صورت تصمیمات سیاسی، می‌توان ظرف چند روز آینده برجام را احیا کرد.»

سود 7 میلیون تومانی دلالان با دلار مسافرتی
در روزهای اخیر که فاصله ارز دولتی با ارز بازار آزاد یک تفاوت معنادار و قابل توجهی پیدا کرده، برخی دلالان اقدام به اجاره کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت، بلیت پرواز خارجی و ویزای افراد مختلف کرده و پس از دریافت ارز مسافرتی با مدارک آنها، اقدام به فروش آن در بازار آزاد می‌کنند. هزینه‌های مترتب بر این کار، مبلغ مورد نیاز برای خرید ارز دولتی، کسر ۳۰ درصدی بلیت پرواز خارجی پس از کنسل کردن آن و همچنین دستمزد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی افراد مالک شناسنامه و پاسپورت است؛ مابقی سودی که از مابه التفاوت ارز دولتی با آزاد به دست می‌آید، به جیب دلال می‌رود که گفته می‌شود رقمی بین ۵ تا ۷ میلیون تومان است. به گفته تعدادی از عابران میدان فردوسی، بسیاری از افرادی که در صف دریافت ارز مسافرتی می‌ایستند، امکان خرید ۲ هزار یورو با نرخ دولتی یا انجام سفر خارجی نداشته و تنها برای دریافت سهمیه سالانه ارز مسافرتی خود با هزینه افرادی که مدارک هویتی و پاسپورت آنها را اجاره کرده اند، در صف صرافی‌ها می‌ایستند. /مهر

وام خرید مسکن به ایستگاه ۷۰۰ میلیون تومانی می رسد؟
قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد پرداخت تسهیلات ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومانی خرید مسکن برای شهر تهران ارائه کرده است و این پیشنهاد در دولت در حال بررسی است.

جزئیات ورود پول حقیقی به بازار سرمایه
در جریان معاملات امروز، ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت و 148 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. گروه فلزات اساسی و استخراج کانه ‌های فلزی، بیشترین ورود پول حقیقی را داشته اند. در معاملات روز دوشنبه بیشترین ورود پول حقیقی به سهام فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران)، فولاد (شرکت فولاد مبارکه) و مدیریت (شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری) اختصاص داشت و نمادهای بپاس (بیمه پاسارگاد)، شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) و شتران (پالایش نفت تهران) بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

صندوق توسعه ملی؛ ۳ میلیارد دلار ورود، ۸ میلیارد برداشت!
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به فروش بیش از یک هزار میلیارد دلار نفت طی ۲۰ سال گذشته، تصریح کرد: چنانچه این میزان پول مستقیم وارد صندوق می‌شد، با احتساب حداقل سود ۱۰ درصدی به رقم ۱۰۰ میلیارد دلار سود سالانه می‌رسیدیم و بودجه ارزی کشور به راحتی از محل سود فعالیت‌های صندوق تامین می‌شد. غضنفری با بیان اینکه ادامه روند گذشته و برداشت‌های مکرر دولت‌های گذشته نه نفعی برای توسعه‌ای برای کشور داشته و نه موجبات شغل و درآمد برای جوانان شده تأکید کرد: تنها راه موثر که صندوق‌های ثروت ملی جهان نیز به آن سمت رفته اند، سرمایه‌گذاری در همه حوزه های اقتصادی مزیت‌دار و سودآور و به ویژه در بخش استار تاپ‌ها است، به طوری که با استفاده از ایده‌های خلاق جوانان و پرورش آن می‌توانیم به سود قابل توجهی دست یابیم. وی با ذکر اینکه در مقابل ۳ میلیارد دلار ورودی صندوق در سال ۱۴۰۰ حدوداً ۸ میلیارد برداشت شده است، افزود: چنانچه صندوق مسیر سرمایه گذاری را آغاز نکند، نمی‌تواند موفق شود.

وزیر اقتصاد: می خواهیم گام‌های بعدی اصلاح اقتصادی را برداریم
خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، با اشاره به اقدام اخیر دولت در اصلاح هدفمندی یارانه‌ها، اظهار کرد: برخی از تدابیر اقتصادی برای کشور برنامه‌ریزی شده است که می‌تواند وجه مشترکی میان دولت و بخش خصوصی باشد. به همین دلیل همه ارکان باید با همکاری، به اجرایی شدن آن کمک کنند تا با کمترین آسیب به ثبات اقتصاد کلان برسیم و بعد از یک دوره تغییر و اصلاح به موفقیت بزرگی دست یابیم. پس از آن فرصت خواهد شد تا گام‌های بعدی اصلاح اقتصادی را برداریم. سال‌ها یکی از مطالبات بخش خصوصی این بود از اخلالی که برخی قیمت‌های انحرافی در اقتصاد ایران به وجود آورده بود جلوگیری شود و فرصت ویژه برای دسترسی‌های ویژه به ارز ترجیحی از بین برود. هم اکنون می توان گفت که این کار شروع شده و ارز ترجیحی کالاهای اساسی به غیر از نان و دارو حذف شده است.

معاون رئیس‌جمهور: مأموریت داشتیم تا مانع بالا رفتن پایه پولی در کشور شویم
میرکاظمی رئیس سازمان برنامه‌وبودجه بابیان اینکه برخی راه‌حل مشکلات را به مذاکرات و برجام گره‌زده بودند، تصریح کرد: بعضی‌ها می‌گویند دلیل مشکلات اقتصادی تحریم است، اما این گزاره صحیح نیست، سهم تحریم مشخص است و نباید همه مشکلات را متوجه آن کرد. معاون رئیس‌جمهور افزود: هشت سال فعالیت اقتصادی معطل بوده که مذاکرات چه می‌شود؟ و نتیجه این رویکرد این شده که نرخ جذب سرمایه منفی شود. مذاکره در جای خودش ولی نباید ثبات اقتصادی کشور به مذاکره گره‌زده شود و بر همین اساس بودجه ۱۴۰۱ با شرایط تحریم تدوین شد. در شش ماه دوم سال ۱۴۰۰ دولت محکم ایستاده بود تا پایه پولی بالا نرود و سازمان برنامه‌وبودجه برعکس سنوات قبل مأموریت داشت تا مانع بالا رفتن پایه پولی در کشور شود. رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تمرکز بر این است تا قدرت خرید مردم بالا رود ادامه داد: تمرکز دولت بر کاهش تورم است تا ثبات اقتصادی شکل‌گرفته و به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری اطمینان داده شود.
قیمت هر کیلوگرم گوشت باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان باشد
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران گفت: مازاد دام زنده سبک و سنگین در کشور نشان می‌دهد که می‌توانیم تمامی گوشت قرمز مورد نیاز کشور را از محل تولید داخلی تامین کنیم و دیگر نیازی به واردات از دیگر کشورها نیست. اکنون دام زنده سبک و سنگین مازاد روی دست تولیدکنندگان و دامداران مانده، تا جایی که علاوه بر تامین گوشت موردنیاز داخلی می‌توانیم بخشی از دام زنده را صادر کنیم. عالی با بیان اینکه گوشت قرمز با قیمت‌هایی که عرضه می‌شود، مورد تایید اتحادیه دامداران نیست، گفت: اکنون قیمت دام زنده سبک و سنگین (بره و گوساله نر کشتاری درجه یک) بین ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است؛ بنابراین قیمت هر کیلوگرم لاشه با قیمت ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان باید در بازار عرضه شود.

کاهش قیمت مرغ در بازار بدون مشتری
در پی کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار طی روزهای اخیر، اخباری مبنی بر کاهش تقاضا و مصرف در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در حالی که به گفته «حبیب اسدالله نژاد»، مدیرعامل اتحادیه مرغ گوشتی در راستای اجرای این طرح فرایند افزایش ارسال گوشت مرغ زنده و گرم از استان‌های شمالی به استان تهران از همان ابتدا طبق روال گذشته صورت گرفته تا بازار دچار تنش نشود. بررسی بازار کالاهای اساسی امروز (دوشنبه) نشان می‌دهد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ به حدود ۳۷ تا ۴۰ هزار تومان رسیده، به طوری که نه‌ تنها در بازار کمبودی نداریم، بلکه وفور کالا باعث تعدیل قیمت‌ها شده است. بر همین اساس قیمت گوشت مرغ روز گذشته نیز به قیمت ۴۲ هزار تومانی رسیده بود.

منبع:تابناک



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*