اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305282
تاریخ انتشار: 1401/02/26 23:33
بر اساس اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوا خوزستان باتوجه به غلظت ذرات گرد و غبار امتحانات مدارس لغو و ادارات با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،دبیر کارگروه اضطرار مقابله با گرد و غبار خوزستان از لغو تمامی امتحانات مدارس خوزستان در روز سه‌شنبه و تاخیر ۲ ساعته آغاز فعالیت ادارات به دلیل به دلیل گرد و خاک شدید خبر داد.

محمدجواد اشرفی با اشاره به تداوم وقوع گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به وقوع گرد و غبار با منشاء خارجی از کشورهای سوریه و عراق، کارگروه اضطرار مقابله با آلودگی هوای خوزستان تصمیماتی اتخاذ کرده است.

 

 وی افزود: کلیه امتحانات مدارس استان خوزستان در روز سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری امتحانات متعاقبا  توسط آموزش و پرورش اعلام می‌شود. همچنین فردا دانشگاه‌ها تعطیل هستند.

 

دبیر کارگروه اضطرار مقابله با گرد و غبار خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: فعالیت ادارات به استثنای مراکز درمانی و خدماتی با دو ساعت تاخیر خواهد بود. بررسی شرایط نیز صبح انجام و  تا قبل از ساعت ۸ در مورد فعالیت ادارات تصمیم‌گیری می‌شود.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*