اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305293
تاریخ انتشار: 1401/02/27 15:19
شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ضمن معرفی توانایی‌ها و دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان و مقامات حاضر در نمایشگاه، اقدام به امضای چندین تفاهم‌نامه مهم با چندین شرکت و بانک نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل ازافق سرمایه، باحضور امیر سرتیپ دوم دکتر فرشاد نجفی پور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و مهندس یزدانی کاشانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز و دیگر مسئولین شستان و‌ مخازن سبز و همچنین کارکنان چندین تفاهم نامه همکاری با شرکت‌ها و بانک‌های مختلف منعقد گردید که از جمله دستاوردهای این شرکت از حضور فعال خود در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به شمار می‌رود.

شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در راستای نامگذاری سال ۱۴۰۱ به «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» توسط مقام معظم رهبری با حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ضمن معرفی توانایی‌ها و دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان و مقامات حاضر در نمایشگاه، اقدام به امضای چندین تفاهم‌نامه مهم با چندین شرکت و بانک نمود.

از جمله این تفاهم‌نامه‌ها می‌توان به تفاهم‌نامه با دو بانک اشاره کرد که بر اساس آنها همکاری این بانک‌ها با شرکت جهت ارائه خدمات مالی و بانکی گسترش خواهد یافت.

همچنین این بانک‌ها به سازندگان و تامین کنندگان ماشین آلات، تجهیزات و قطعات، تاسیسات نصب و ساختمان و پیمانکاران هلدینگ شرکت‌های تابعه خدمات بانکی و اعتباری ارائه خواهند کرد.

تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز من جمله با شرکت‌های دانش‌بنیان جهت ارائه خدمات استاندارد پشتیبانی از نرم‌افزارها، تولید و تامین پمپ‌های بزرگ و توربین آبی و تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه منعقد گردید.

انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت مخازن سبز را شتاب دوچندان ببخشد و در طراحی و اجرای پروژه‌های شرکت تاثیر بسزایی داشته باشد.

همچنین در روز پایانى نمایشگاه مهندس یزدانى کاشانى مدیر عامل با سردار فرحى جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس دیدار کرد.

برچسب ها:
افق سرمایه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*