اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305314
تاریخ انتشار: 1401/02/29 00:46
شعب سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برای پاسخ گویی به کارفرمایان فعال هستند.

سازمان تأمین اجتماعی با یادآوری اینکه ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان از اردیبهشت ماه جاری تنها از طریق سامانه غیرحضوری این سازمان امکان‌پذیر است، اعلام کرد: شعب این سازمان روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در این زمینه دایر خواهد بود.



به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،  با توجه به روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات در دریافت لیست و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها، کارکنان مرتبط در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری تا پایان وقت اداری در محل کار خود پاسخ گوی کارفرمایان خواهند بود.
    بر پایه این گزارش، از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir امکان پذیر است و سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده است.
     کارفرمایانی که برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه با مشکل رو به رو هستند و نیاز به راهنمایی دارند، می توانند علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تلفن 1420 ، در روزهای یاد شده به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*