اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305325
تاریخ انتشار: 1401/02/29 21:28
بعداز بارها قطع جریان مسابقه، داور بازی را نیمه تمام رها کرد
با سنگ پرانی پیاپی سکوهای تبریز علیه بازیکنان میهمان، که از همان نیمه نخست در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس قطع شد اما سرانجام در دقیقه ۷۰ جریان بازی به طور کامل قطع شد

حمله عجیب و پردامنه هواداران تیم تراکتور تبریز به بازیکنان پرسپولیس، داور بازی را مجبور به قطع بازی و ناتمام ماندن مسابقه کرد.

 دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تبریز با نتیجه تساوی بدون گل نیمه تمام ماند.
داور مسابقه در نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ دو بازیکن از هر دو تیم یعنی مسلمی پور از تراکتور و پاکدل از پرسپولیس را اخراج کرد.
در جریان این مسابقه ، مصوبه استفاده از درصدی از ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نقض شد و تقریبا گنجایش استادیوم به طور کامل پر شده بود. طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال چنانچه تماشاگران میزبان طبق گزارش ناظر مسابقه ، به عنوان مقصران قطع مسابقه تشخیص داده شوند، نتیجه بازی ۳ بر صفر اعلام خواهد شد.
با سنگ پرانی پیاپی سکوهای تبریز علیه بازیکنان میهمان، که از همان نیمه نخست در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس قطع شد اما سرانجام در دقیقه ۷۰ جریان بازی به طور  کامل قطع شد و مهدوی داور مسابقه پس از بارها تقاضا برای آرامش هواداران، توپ را از نقطه کرنر برداشت و به سوی رختکن رفت.
سکوهای تیم تراکتور، در این بازی به شدت خشمگین بود و به فحاشی علیه بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم پرداخت. در این میان پادرمیانی محمدرضا اخباری و کیانی دو بازیکن محبوب و قدیمی تراکتور نیز کارساز نشد و خطر جانی یا مصدومیت،  باعث قطع کامل مسابقه شد.
نیم‌ساعت بعداز تصمیم قطعی داور مسابقه، یحیی گل‌محمدی هم با مشایعت یگان ویژه تبریز، به سمت رختکن ورزشگاه رفت تا به بازیکنان تیمم بپیوندد./تابناک



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*