اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305336
تاریخ انتشار: 1401/02/31 14:22
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به افزایش پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان در استان، از آغاز نوبت‌گیری سنجش سلامت از ۱۷ خردادماه خبر داد.

علی ممبینی با اشاره به آغاز نوبت‌گیری سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: بر اساس تصمیمات جلسه ستاد سنجش نوآموزان استان خوزستان، برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شده است و جلسات توجیهی برای عوامل برگزارکننده سنجش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه نوبت‌گیری نوآموزان بدو ورود به پایه اول و پیش دبستانی‌ها از ۱۷ خردادماه آغاز به کار خواهد کرد تا مدارس به نوبت‌گیری دسترسی پیدا کنند. سنجش سلامت نوآموزان نیز از ۲۳ خردادماه در پایگاه‌های سنجش آغاز خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به افزایش پایگاه‌های سنجش سلامت به ۶۴ پایگاه‌، گفت: تغییراتی در پایگاه‌های سنجش سلامت ایجاد و دو پایگاه جدید در رامهرمز و اندیمشک اضافه شده است. آموزش و پرورش عشایری نیز کماکان سه پایگاه سیار دارد که پس از بازگشت دانش‌آموزان از کوچ، کار این پایگاه‌ها نیز آغاز خواهد شد.

ممبینی در پایان با اشاره به تعهدات سنجش سلامت در سال تحصیلی آینده، یادآور شد: تعهد امسال، پوشش ۹۹.۸ درصدی برای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول و پوشش حدود ۵۰ درصدی برای پیش دبستانی‌ها است. انجام سنجش برای نوآموزان پایه اول در بازه خردادماه تا شهریورماه الزامی است اما پیش دبستانی‌ها فرصت دارند و می‌توانند در مهر و آبان نیز سنجش را انجام دهند./ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*