اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305371
تاریخ انتشار: 1401/03/02 15:54
رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی خبر داد:
فخرایی منش: لذا با پیگیری ها ی پلیس راهور وهماهنگی ها وهمکاری شهرداری شهرستان بهمئی یکی دیگر از نقاط حادثه خیز شهرستان (تقاطع خیابان دین و دانش و امام) ایمن سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سروان سید علی نقی فخرایی منش رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه کاهش تصادفات و روانسازی ترافیک از اولویت های مهم پلیس راهنمایی و رانندگی میباشد.


وی افزود: لذا با پیگیری ها ی پلیس راهور وهماهنگی ها وهمکاری شهرداری شهرستان بهمئی یکی دیگر از نقاط حادثه خیز شهرستان (تقاطع خیابان دین و دانش و امام) ایمن سازی شد.
 سروان فخرایی منش در خصوص جمع آوری سرعت گاه های شهرستان گفت: شهروندان به شدت از استاندارد نبود این سرعت گاه ها گله مند بودند که با کارشناسی و جلسات مختلف موفق به جمع آوری این سرعت گاه های غیر استاندارد در سطح شهرستان بهمئی شدیم.
وی ادامه داد:تعدادی از سرعتگاه های غیر استاندارد سطح شهر برداشته و شهرداری هم می بایست نسبت به نصب سرعت گاه های استاندارد با نظارت و کارشناسی پلیس راهور اقدام نماید.
رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی در پایان خاطر نشان کرد: توصیه اینجانب به رانندگان و شهروندان عزیز این است که با رعایت نمودن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گامی موثر در ایمن سازی معابر برداشته شود و طوری فرهنگسازی شود که  نیاز به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در معابر درون شهر وجود نداشته باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*