اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30544
تاریخ انتشار: 1395/02/28 15:34
محمد رضایی میر قاید در اجتماع پر شور مردم مسجدسلیمان گفت:مردمان بختیاری با عقلانیت فتنه بزرگی را دفع کردند.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،عصر روز دوشنبه 27اردیبهشت تجمع گسترده مردم مسجدسلیمان در اعتراض به هتک حرمت سردار بزرگ مشروطه خواه مرحوم حاج علیقلی خان  بختیاری برگزار شد.
در اجتماع و اعتراض مدنی مردم این شهرستان،آقای محمد رضایی میرقاید از فعالین اجتماعی در سخنانی ضمن عرض تسلیت  و محکومیت هتاکی به سردار اسعد بختیاری عنوان کرد.
دست رد به سینه عده ای میزنیم که میخواهند از این حادثه تلخ سو استفاده کنند و بد جلوه بدهند قوم سرافرازبختیاری را.اجتماع پرشور شما در مسجدسلیمان نشان داد که با اخلاق و متمدنید ، اما درکنار اخلاق با صلابت پای ارزش ها و مفاخرخود ایستاده اید،در جمع شما آسماری نشینان خطاب به عده ای یاوه گو هشدارمیدهم که از نجابت این مردمان عزیز،حافظان کشور ، استفاده سو نکنند.
رضایی میرقاید خطاب به برخی جریاناتی که میخواهند قوم بختیاری را قومی تفنگ به دست و شرور معرفی کنند،بیان داشت.
بله زن و مرد ما برنو بدست هستند اما نه آنچه که شما در ذهن های مسمومتان پرورانده اید، بلکه برنوهایشان برای دفاع از اسلام ایران،ناموس و شرف این مملکت است.
این فعال اجتماعی ادامه دادند.
حادثه تلخ در جونقان میرفت که یک فتنه ای به پاکند و امنیت ملی کشور را در هم بریزد که خواست دشمن بوده و است نفاق بین اقوام.،اما قوم سربلند بختیاری که خود مالک این سرزمین هستند با هوشیاری و عقلانیت و سفارشات به خونسردی و پیگری قانونی آن جنایت توسط بزرگان  این قوم، مسولان، فعالان فرهنگی،اءمه جمعه مناطق بختیاری نشین و شخص سرداررشید اسلام سرلشکردکترحاج محسن رضایی دبیرمحترم مجمع تشخیص مصلحت  مانع فتنه عظیمی درکشورشد.
محمدرضایی میرقاید در پایان سخنانشان ضمن محکومیت دوباره هتاکی به بزرگ سردارمشروطه خواه ایران زمین خواستار پیگیری جدی آن موضوع شدند و بیان کردند. قوم بخنیاری به عنوان قوم تمام شیعه درطول تاریخ هیچگاه هزینه برای کشور درست نکردند و همیشه خط مقدم دفاع از این آب وخاک اهورایی بوده و هستند و رابطه عمیقی با ولایت و عالمان برجسته داشته و دارند . از عنایات مرحوم آخوند خراسانی مرجع بزرگ آن زمان به سردار اسعد تا محبت و علاقه امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب به فرزند خلف این سرزمین دکتر محسن رضایی  وقوم بختیاری.
همانطور که امروز در مسجدسلیمان مهد سربداران گردان خط شکن سلمان و سردار سیزده ساله بهنام عزیز پیام اعتراضمان را در کنار اخلاق جوانمردانه مقابل دید میلیون ها نفر از مردمان پاک سرشت ایران قرار دادیم ،یقینا در موضوع انتقال ظالمانه آب کارون وموارد متعدد دیگر با هوشیاری در صحنه حضور خواهیم یافت.
در اجتماع امروز، سخنرانان، شاعران و هنرمندان برنامه های را اجراکردند ....با آوردن اسب های زین کرده در محل تجمع ،همراه با ساز غمناک چپی، تندیس و تصاویر گسترده سردار اسعد در دستان زن و مرد با لباس محلی  و شاهنامه خوانی اصیل، به صورت نمادین وبه رسم قوم سوگواری انجام شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*