اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305680
تاریخ انتشار: 1401/03/31 22:11
كار كنان مي بايست بدون حق انتخاب، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند در غير اين صورت امكان پوشش افراد بصورت گزينشی از سوی بيمه گر ميسور نخواهد بود و در صورت مشاهده هيچگونه هزينه ای پرداخت نمی گردد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، بيمه تكميلی کارکنان آموزش و پرورش به بیمه دانا واگذار شد

1- كليه امور بيمه ای آموزش و پرورش از اول تير ماه با بيمه دانا بوده و تمامي اطلاعات بيمه شدگان از ابتدای تيرماه 1401 در سامانه #آتيه_سازان #حذف خواهد شد. بديهی است از اين به بعد، بيمه تكميلی برای افرادی برقرار خواهد شد كه اطلاعات خود و افراد تحت تكفل را در سامانه بيمه دانا به آدرس https://apps1.dana-insurance.ir ثبت نمايند.

 2- افرادی كه مايل به ادامه عضويت در بيمه تكميلی می باشند، می بايست از اول تيرماه سال جاری با مراجعه به آدرس https://apps1.dana-insurance.ir نسبت به ثبت نام و ثبت اطلاعات خود و افراد تحت تكفل در اين سايت اقدام نمايند.

 3- افرادي كه مايل به #انصراف از قرارداد سال گذشته مب باشند، نياز به هيچ اقدامی ندارند و در صورت #عدمثبتاطلاعات در سامانه بيمه دانا، حق بيمه از حقوق تير ماه كسر نگرديده و نياز به هيچگونه مراجعه حضوری نمی باشد.

 4- براساس مفاد قرارداد بيمه درمان تكميلی فرهنگيان ، كليه كاركنان شاغل(رسمی،پيمانی،قراردادی) به همراه افراد تحت تكفل آنان از تاريخ 01 / 04 / 1401 با پرداخت حق بيمه  91600 تومان  ) تحت پوشش قرار مي گيرند.

 5-منظور از افراد تحت تكفل بيمه شده اصلي عبارت است از فرزندان ، همسر يا همسران دائمی بيمه شده اصلی و والدين تمامي كاركنان و همسر و فرزندان كاركنان اناث می باشد.

🔻تذكر مهم: لازم به ذكر است حق بيمه ماهانه مربوط به والدين تمامي كاركنان و همسر كاركنان اناث شامل سهم دستگاه نمی باشد و حق بيمه مربوطه بصورت كامل (مبلغ 275000 تومان ) از حقوق بيمه شده اصلي كسر خواهد شد.

 6- با توجه به عدم امكان تمديد مهلت ثبت نام، ضروري است كه مراحل ثبت نام در مهلت مقرر (از تاريخ 01 / 04 / 1401 تا   15 / 04 / 1401) انجام پذيرد. (اول تیر لغایت 15 تیر ماه )

 7-كار كنان مي بايست بدون حق انتخاب، همسر و فرزندان خود را تحت پوشش قرار دهند در غير اين صورت امكان پوشش افراد بصورت گزينشی از سوی بيمه گر ميسور نخواهد بود و در صورت مشاهده هيچگونه هزينه ای پرداخت نمی گردد.

فایل pdf  قرارداد آموزش و پرورش با بیمه دانا-جهت دریافت جزئیات تعهدات اینجا کلیک کنید



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*