اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305702
تاریخ انتشار: 1401/04/04 16:53
فرمانده انتظامی كاشمر از کشف دو هزار و 640 كيلوگرم برنج احتكاری به ارزش يك ميليارد و پنجاه ميليون ريال در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ از کشف بيش از ۲ تن برنج احتكاری در کاشمر خبر داد و گفت: با خبر شدیم که مقدار قابل توجهی برنج احتكاري توسط فردی سودجو در یکی از مناطق شهرستان احتکار شده که با پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر بیان داشت: ماموران پليس آگاهي پس از تحقیقات اولیه با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و محل موردنظر را شناسایی و در بازرسی از این انبار دو هزار ۶۴۰ کیلو گرم برنج احتکار شده را کشف کردند.

وی با بیان این که کارشناسان ارزش برنج هاي مکشوفه را يك میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند: افزود: در این زمینه يك متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*