اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305752
تاریخ انتشار: 1401/04/06 13:55
شهید سید عباس رام نژاد به عنوان شهید شاخص شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۱ معرفی شد

بعد از انتخاب شهید سید عباس رام نژاد به عنوان شهید شاخص شهرستان بهمئی در سال ۱۴۰۱ برادر شهید سید عباس رام نژاد از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی تفدیر و تشکر کردمتن تقدیر وتشکربه شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله و علی سیدنا محمد و آله الطاهرین من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه و منهم من قضا نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا .

با حمد و سپاس الهی و عرض ادب به ساحت مقدس حضرت حجت ابن الحسن ارواحنا له الفدا اهداء سلام و صلوات به روح مطهر امام راحل عظیم الشان و آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین .

بدین وسیله لازم می‌دانم از اقدام سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در راستای انتخاب و معرفی سردار رشید سپاه اسلام و رزمنده فداکار و دلاور جبهه های غرب و جنوب میهن اسلامی و عملیات‌های متعدد شهید سید عباس رام نژاد به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۱ شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کنم .

از آنجا که حسب فرمایش مقام عظمای ولایت و رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از خدای بزرگ می خواهیم که بتوانیم به رسالت خود که همانا پیروی از راه نورانی شهداست عمل نماییم .

از خداوند متعال می خواهیم که از رهروان واقعی شهدا باشیم فراموش نکنیم که شهدای عزیز جان شیرین خود را در جهت استقرار جمهوری اسلامی و دفاع از احکام نورانی اسلام و اندیشه مترقی ولایت فقیه تقدیم کرده اند ، ادامه مسیر نورانی شهدا حفظ وحدت و یکپارچگی و تلاش در جهت ارتقاء معنویت و خدمت به مردم می باشد و لذا کسانی که در شرایط کنونی در فضای حقیقی و مجازی با قلم و زبان خود باعث خالی شدن دل مردم و ناامید کردن آنها از نظام و دولت اسلامی می شوند مردود هستند و آب به آسیاب دشمن می ریزند لازم میدانم با پیروی از سیره رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت های جمهوری اسلامی که در خط مقدم خدمت به مردم هستند تاسی کنیم و از دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی در راستای خدمت به مردم به گره گشایی و حل مشکلات معیشتی مردم و کارگزاران استانی و شهرستانی دولت حمایت می‌کنیم و هر گونه اقدام که باعث تخریب و تضعیف دولتمردان و ایجاد یاس و نا اُمیدی برای مردم شود و تضعیف روحیه آنها شود محکوم می نماییم .

از عموم طبقات مردمی می خواهم که استعداد و توانایی خود را جهت خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها صرف کنیم.
وَأَطیعُوا اللَّهَ وَرَسولَهُ وَلا تَنازَعوا فَتَفشَلوا وَتَذهَبَ ریحُکُم ۖ وَاصبِروا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرینَ﴿۴۶﴾

و (فرمان) خدا و پیامبرش را اطاعت نمایید! و نزاع (و کشمکش) نکنید، تا سست نشوید، و قدرت (و شوکت) شما از میان نرود! و صبر و استقامت کنید که خداوند با استقامت کنندگان است!

سید ابراهیم رام نژاد
برادر شهید ، رزمنده و جانباز ۸ سال دفاع مقدس

 



کانال تلگرام عصر جهان


ع-س همکلاس،همکاروهمرزم شرمنده
|
Iran
|
1401/04/09 10:40
  +0

  -0
پاسخ
یادونام شهداتاابدزنده وجاوید.شهدازنده اندونزدخدای خودروزی می خورندیادسیدعباس دلاورجبهه هاگرامی باداوکه همیشه درجبهه ها بودصلوات ودرودخداوند برهمه ی شهداوجهادگران درراه خدا. شهداماشرمنده ایم

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*