اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30589
تاریخ انتشار: 1395/02/31 23:57
معاون فرماندار شادگان خبر داد:
معاون فرماندار شادگان از اجرای بیش‌از 200 برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت در شادگان خبر داد.

عصرجهان:نعمت‌الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تدارکات لازم برای راه‌اندازی پایگاه‌های متعدد در سطح شهرها و بخش‌های تابعه به منظور اجرای برنامه‌های مورد نظر، انجام شده یا در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه حدود 40 هزار نفر دانشجو و دانش‌آموز در سطح شهرستان شادگان وجود دارند و طبق آمار اعلام شده نیمی از جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: غنی‌سازی و پرکردن اوقات فراغت این عزیزان در تعطیلات تابستانی بیش از پیش لازم و ضروری است.
معاون فرماندار شادگان تأکید کرد: برنامه‌های مورد نظر باید نشاط آور و با هدف آموزش و انتقال پیام‌های با ارزش و مورد پسند باشند.
وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های مورد نظر می‌توان به تورهای گردشگری درون استانی و خارج از استان، کلاس‌های آموزشی فرهنگی و علمی، اردوهای جهادی، خیاطی، مسابقات ورزشی، هنری، رزمی، کاراته، کشتی، مربی‌گری و داوری، فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، آموزش نقاشی، داستان‌نویسی، خوشنویسی، تئاتر، زبان‌های خارجه، کمک‌های اولیه، قرائت و حفظ قرآن، حسابداری، برق کاری و سایر برنامه‌های متنوع اشاره کرد.  
رئیس جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت شادگان با اشاره به کمبود امکانات رفاهی در شهرستان و تأکید بر ضرورت پیشگیری از بروز رفتارهای نا متعادل به دلیل افزایش اوقات فراغت جوانان به ویژه دانش‌آموزان، افزود: جوانان و دانش‌آموزان دارای انرژی بالقوه فراوانی هستند که باید با برنامه‌ریزی صحیح، به درستی به فعلیت رسانده شود.
وی یادآور شد: همه ادارات شهرستان باید در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تلاش و همکاری کنند اما دستگاه‌های فرهنگی و اعضای ستاد به ویژه ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان باید تلاش و همت مضاعف در این راستا داشته باشند.
آلبوغبیش در پایان بر ضرورت تسریع در تکمیل استخر شنای مجموعه ورزشی شهدای پتروشیمی شادگان تأکید کرد و گفت: در صورت عدم امکان تأمین اعتبار دولتی، بخش خصوصی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای تکمیل استخر مورد نظر به صورت مشارکتی اعلام آمادگی کرده و لازم است در این زمینه اداره ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
ارسال کننده خبر:ناصر حکیمی

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*