اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305922
تاریخ انتشار: 1401/04/24 13:54
به مناسبت عید غدیر خم؛
شهرستان بهمئی در عرصه ورزش های انفرادی قهرمانان بین المللی دارد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مسابقات شهرستانی بوکس به مناسبت عید سعید غدیر خم و با حضور تیم هایی از شهرستان بهبهان، شهر آغاجاری و شهرستان بهمئی و به میزبانی شهرستان بهمئی در خانه ی بوکس این شهرستان با حضور فرماندار و رئیس شورای شهر لیکک و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار گردید.


علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در افتتاحیه ی این مسابقات ضمن عرض خیرمقدم و تبریک اعیاد قربان و عید فطر گفت: علی علیه السلام صاحب غدیر است، وی قدرتمندترین بشر روی زمین بود، اما مهمتر از توان و بازویی که داشتند اخلاق ورزشکاری و اخلاق پهلوانی بود و در جاهای مختلف وقتی حضور پیدا می‌کردند ادب و اخلاق را رعایت می کردند.
وی در ادامه ی این بحث گفت: الان هم انتظار است که شما ورزشکاران عزیز به عنوان شیعیان این حضرت در بحث ورزشکاری و پهلوانی از این امام عزیز الگو بگیرید و اخلاق پهلوانی را سرلوحه ی کارهای خودتان قرار دهید.
محمدی در پایان گفت: امیدوارم که در پایان مسابقات همه شما ورزشکاران سالم و تندرست باشید و عزیزانی که برگزاری مسابقات را بر عهده دارند بیشتر از اینکه به بحث ورزش و مسابقه توجه کنند به مسئله ی سلامتی ورزشکاران توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

ایمان جشان زاده رئیس هیئت بوکس شهرستان بهمئی در این افتتاحیه در ابتدای صحبت‌های خود ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین شهرستانی و ورزشکاران، خطاب به مسئولین شهرستانی گفت: این ورزشکاران تشنه ی حمایت و توجه شما مسئولین هستند.
جشان زاده ادامه داد: امروزه با توجه به بحث آسیب های اجتماعی، ورزش یکی از مولفه هایی است که دارد با این مسئله و این آسیب ها از جمله اعتیاد، فساد و دیگر آسیب ها مبارزه می‌کند.
وی افزود: ما مربیان و داوران که در این ورزش حضور پیدا می کنیم بدون دریافت یک ریال هزینه و فقط بخاطر عشق و علاقه و به خاطر اینکه این علاقه و نشاط حفظ شود و هیئت بوکس در شهرستان سر پای خود نگه داشته شود در این هوای گرم و این مشکلات فعالیت داریم.

 وی گفت: ابتدایی ترین مشکل ما نبود سرویس بهداشتی و همچنین نبود وسایل سرد کننده در این فصل از سال و این گرمای طاقت فرسا هست و از شما مسئولین انتظار داریم در این موارد ما را همراهی و کمک کنید.
 جشان زاده در ادامه گفت: شهرستان بهمئی، شهرستانی است که در ورزش های انفرادی قهرمانان بین المللی دارد و این ورزشکاران که هم اکنون در این مسابقات حضور دارند می توانند در عرصه ی رقابت های کشوری و بین المللی صاحب افتخار و مدال شوند اما به شرط اینکه به آنها توجه و از آنها حمایت شود.
 وی در پایان گفت: امیدواریم که با حضور شما مسئولین محترم شهرستانی در این سالن، موجبات هر چه بهتر این رشته و سایر رشته ها فراهم شود و این ورزشکاران با شور و نشاط مضاعف به ورزش ادامه دهند و باعث تشویق دیگر دوستان و هم محلی های خود به این‌چنین رشته هایی شوند.

خبرنگار و عکاس: سیروس بزمی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*