اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306040
تاریخ انتشار: 1401/05/03 16:20
مراسم معارفه و تقدیر از موسیقی دان برجسته کشور استاد انوش جهانشاهی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام؛ مراسم معارفه و تقدیر از موسیقی دان برجسته کشور استاد انوش جهانشاهی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی آموزشی دبیرستان یاس لاهیجان برگزار شد .
در این همایش که با مجوز اداره کل ارشاد اسلامی گیلان و با همت و همکاری سرکارخانم منیژه صفری از هنرمندان و فعالان اجتماعی شهرستان لاهیجان و با مجری گری هنرمند عرصه تئاتر لاهیجان سرکار خانم علیپرست برگزار شد و سرکار خانم نادری ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان و جمعی از هنرمندان و هنردوستان لاهیجان و استان گیلان در آن حضور داشتند و قسمت‌هایی از فیلم مستند زیبای شوق پرواز دکتر انوش جهانشاهی به نمایش درآمد. در طول برنامه بیانیه های تصویری از اساتید بزرگ و پیش کسوت کشور از سوی استاد امیر هوشنگ اردلان ، استاد محمد مقدسی و استاد داوود گنجه ای و …. در وصف و معرفی هنر استاد انوش جهانشاهی ارسال و برای حضار به نمایش در آمد.
در ادامه سخنرانی پربار و جذاب دکتر انوش جهانشاهی پیرامون هنر و نقش آن در زندگی انسان و متعاقب آن اجرای ساز و آواز پرشور استاد حاضرین در سالن را به شور و وجد زایدالوصفی درآورد و شبی به یادماندنی را در لاهیجان رقم زد.

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*