اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306314
تاریخ انتشار: 1401/05/26 00:49
یادداشت|غلامرضاطاهری
حامیان نفت مسجدسلیمان ضمن حمایت قاطع از استاد محمدرضا مهاجری سرمربی ارزشمند تیم نفت که خدمات گسترده ای را با حفظ سهمیهٔ تیم نفت در لیگ برتر کرده به مردم استان خوزستان کرده است ،از همه مسئولین استانی و شهر مسجدسلیمان میخواهیم با حمایت قاطع از سرمربی تیم نفت، هرچه زودتر نسبت به رفع مشکلات سخت افزاری شهر مسجدسلیمان اقدام و مخالفت خود را در عدم حق میزبانی تیم نفت رسمأ اعلام کنند
پایگاه خبری عصرجهان؛غلامرضا طاهری نوشت🖍
 👈امروز روز اثبات وحدت مسئولین استان خوزستان و شهر مسجدسلیمان با مردم استان خصوصأ با حامیان تیم نفت مسجدسلیمان برای رفع مشکلات،توسعهٔ استان و مسجدسلیمان،حمایت از تیمهای لیگ برتری خصوصأ حمایت از حق میزبانی تیم نفت مسجدسلیمان است  

 
 🟡 درود بر سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان استاد رضا مهاجری مرد با شهامتی که حقایق را آنطور که هست بازگو کردند امیدوارم مسئولین استانی و شهر مسجدسلیمان ضمن حمایت قاطع از سرمربی تیم نفت تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود انجام بدهند.
 🟡 با برد شیرین تیم نفت که با کاردانی سرمربی ارزشمند تیم نفت و حمایت قاطع مسئولین استانی و شهری با کمترین امکانات اتفاق افتاد ، اقتدار فوتبال خوزستان لرزه بر پیکر همه کسانی افتاد که فوتبال کشور را در انحصار زیاده خواهی های بی تدبیرانه خود میخواهند، و به هر شکلی و به هر بهانه ای سعی در تضعیف فوتبال قطب اصلی کشور و سهمیه استان خوزستان دارند،چون مردم خوزستان و مسئولان با وحدت مثال زدنی خود هرگز اجازه نمیدهند فرصت طلبان و مافیای فوتبال کشور،،خوزستان را بازیچهٔ دست خود کنند و به خواسته های شوم و پلید خوددر این استان برسند

🔕مافیای فوتبال ایران بدانند به حاشیه کشیدن تیم های خوزستانی و سوء استفاده از احساسات پاک هواداران فوتبال خصوصأ در مسجدسلیمان، یک خواب پریشان است

🟡مشکلات ساختاری و سخت افزاری فوتبال در استان های جنوبی و شمالی کشور هرگز یک شبه بوجود نیامده اند و این ضعف بزرگ متولیان فوتبال است که وضعیت ورزشگاههای این استانها به این شکل است، شما باید افتخار کنید از چنین استان ها و تیم های کم بضاعت فوتبال ایران به این شکل به سرعت رشد می کند و باید با تمام توان در این استان ها پر استعداد و فوتبال خیز  سرمایه گذاری کنید و مشکلات آنها را رفع کنید تا شاهد اقتدار تیم ملی در آسیا و جهان باشید نه اینکه هر روز به بهانه های مختلف این استعدادهای ذاتی با کمترین امکانات را سرکوب کنید

📣طبق آمار منابع خودتان سالیانه بیش از 5000میلیارد تومان بودجهٔ دولتی، هزینهٔ فوتبال ایران است به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای برای تیمهایی که پشتوانهٔ مالی و سیاسی ندارند به این موضوع بپردازید که این 5000میلیارد تومان بودجهٔ فقط دولتی در کجا خرج و برداشت شده اند‼️ در همین «پنج» سال گذشته (همین رقم میشود 25000میلیارد تومان) با آنهمه مدیران برجسته با این بودجه چند استادیوم در سطح کشور ساختید؟مشکلات ساختاری چند استان فوتبال خیز را حل کرده اید؟؟؟اصلأ این 25000میلیارد تومان بودجه(فقط دولتی)کجای فوتبال ایران هزینه شده است؟؟؟

📣آیا وقت آن نرسیده مسئولین وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کشور حقایق را به مردم بگویید؟؟؟ آیا وقت آن نرسیده قوهٔ قضائیه و مجلس شورای اسلامی به این موضوع(5000میلیارد بودجه فقط دولتی و با احتساب همین مبلغ بودجه های خصوصی سازی در مجموع سالیانه 10000میلیارد تومان) ورود پیدا کنند؟؟؟ با یک حساب سرانگشتی میتوان ادعا کرد فقط ظرف «ده» سال گذشته «حداقل» میتوانستید ده استادیوم مدرن در ده استان بسازید و مشکلات اساسی بیش از بیست ورزشگاه دیگر را حل کنید(فقط در ده سال گذشته)

♦️با ورود به چنین مسائلی با احساسات هوادران بازی میکنید، موضوعی که اگر قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور به آن موضوع ورود پیدا کنند، بسیاری ازمسئولان فوتبال و مافیای فوتبال کشور بی شک در آن خواهند ماند.

🟡 حامیان نفت مسجدسلیمان ضمن حمایت قاطع از استاد محمدرضا مهاجری سرمربی ارزشمند تیم نفت که خدمات گسترده ای را با حفظ سهمیهٔ  تیم نفت در لیگ برتر کرده به مردم استان خوزستان کرده است ،از همه مسئولین استانی و شهر مسجدسلیمان میخواهیم با حمایت قاطع از سرمربی تیم نفت، هرچه زودتر نسبت به  رفع مشکلات سخت افزاری شهر مسجدسلیمان اقدام و مخالفت خود را در عدم حق میزبانی تیم نفت رسمأ اعلام کنند      


کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran
|
1401/05/29 00:34
  +0

  -0
پاسخ
نور، هتل و فرودگاه
چرا مسجد سلیمان شرایط لازم میزبانی مسابقات را ندارد؟
چرا مسجد سلیمان شرایط لازم میزبانی مسابقات را ندارد؟

باشگاه نفت مسجد سلیمان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال با سه چالش رو به رو است.

به گزارش ایلنا، باشگاه‌های لیگ برتری پیش از شروع هر فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال باید شرایط لازم برای میزبانی از مسابقات رسمی را مهیا کنند.

معمولا باشگاه‌های خارج از تهران هر فصل با نواقصی مواجه هستند که اغلب با رفع مقطعی برای مسابقات آماده می‌شوند اما به صورت اساسی و حرفه‌ای این اقدام صورت نمی‌گیرد.

در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه نفت مسجد سلیمان یکی از تیم‌هایی است که برای میزبانی از رقبایش با مشکلاتی رو به رو است.

نفت در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال از تیم مس کرمان میزبانی کرد و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید اما بازیکنان و اعضای تیم مس از شرایط میزبانی ناراضی بودند.

نور ورزشگاه

وضعیت نور ورزشگاه شهید بهنام محمدی برای بازی هفته اول به اندازه‌ای غیرقابل قبول بود که اعتراض تیم میهمان را به دنبال داشت.

شهداد نژاد، دروازه بان تیم مس هم درباره گل سوم نفت دراین باره گفت: "همه دیدند نور پروژکتور بالای جایگاه ویژه کم شد ولی داور دستور به ادامه بازی داد و ما در همان لحظه گل سوم را دریافت کردیم."

مشکل نور یکی از کاستی‌های اساسی ورزشگاه شهید بهنام محمدی است که نسبت به سایر موارد برطرف کردن آن آسان‌تر به نظر می‌رسد.

فرودگاه

شهر مسجد سلیمان فاقد فرودگاه است و پرواز تیم‌های لیگ برتری برای رویارویی با شاگردان رضا مهاجری باید به شهر اهواز صورت بگیرد و سپس آن‌ها از طریق زمینی به مسجد سلیمان بروند.

خرداد ماه سال گذشته، عملیات اجرایی احداث فاز نخست ترمینال مسافربری فرودگاه مسجد سلیمان با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال آغاز شد. فرودگاه شهید آسیایی مسجد سلیمان یکی ازقدیمی‌ترین فرودگاهی است که در ایران و خاورمیانه تأسیس شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور هم در تیرماه امسال اعلام کرد: "فرودگاه مسجد سلیمان باید تکمیل شود تا به سرعت شاهد راه‌اندازی آن باشیم." در همین راستا رضا رضایی فاضل، فرماندار مسجد سلیمان اعلام کرد: "براساس توافقات انجام شده 40 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز فرودگاه مسجدسلیمان در نظر گرفته شده که با تخصیص آن شاهد تکمیل و راه‌اندازی این فرودگاه خواهیم بود."

به هر حال تا به اواخر مردادماه امسال این فرودگاه تکمیل نشده و به همین دلیل تیم‌های میهمان برای سفر به مسجد سلیمان با مشکل مواجه هستند.

محل اسکان

پس از سفر به اهواز و سپس مسجد سلیمان، یکی از دغدغه‌های اصلی تیم‌های لیگ برتری محل اسکان و برگزاری اردوی پیش از مسابقه در این شهر است.

مسجد سلیمان فاقد هتل و محل اقامت با استانداردهای مدنظر باشگاه‌ها است و هتل دانشگاه آزاد که در دوره‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت هم در حال حاضر وضعیت ایده آلی از نظر رقبای نفت مسجد سلیمان ندارند.

به همین دلیل تیم‌های رقیب نفت ترجیح می‌دهند برای بازی خارج از خانه مقابل این تیم در شهر اهواز سکونت داشته باشند و چند ساعت پیش از مسابقه راهی مسجد سلیمان شوند که همین مساله هم مشکلات زیادی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

محل میزبانی احتمالی

به نظر می‌رسد با ادامه این روند، باشگاه نفت مسجد سلیمان از سوی سازمان لیگ ناچار به معرفی محل میزبانی جدیدی می‌شود. در تایید این ادعا مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هم از کمبود امکانات شهر اولین‌ها و بدقولی‌ها در این خصوص انتقاد کرد.

با این اوصاف به دلیل فاصله شهر اهواز با مسجد سلیمان و در نظر گرفتن شرایط رقبای نفت، این باشگاه به احتمال زیاد ورزشگاه شهدای فولاد را به سازمان لیگ معرفی خواهد کرد.

نفت در فصل بیست و یکم لیگ برتر هم به دلیل عدم آمادگی زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی ناچار به تغییر محل میزبانی خود شده بود.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*