اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306477
تاریخ انتشار: 1401/06/10 23:24
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: حدود ۴۵۰ پروژه عمرانی در سطح استان داریم که از ابتدای سال ۵۳ مناقصه جدید جهت احداث و یا تکمیل پروژه های غیر فعال برگزار کردیم
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از  هنر قلم ،حمید بنی تمیم در چهارمین روز از نمایشگاه هفته دولت که در اهواز برگزار شد اظهار داشت: ۴۵۰ پروژه نیمه تمام از دوره قبل مانده بود که به علل مختلف اعم از مشکلات مالکیتی و اعتباراتی نیمه تمام مانده بود ‌‌‌.
این مقام مسئول گفت : وجود این پروژه ها از دوره گذشته یک‌نقطه قوت است و موظف هستیم پروژه های قدیمی را به سرانجام برسانیم.
وی بیان کرد : برای ۵۳ پروژه از این ۴۵۰ پروژه مناقصه برگزار شده و اکثر پروژه ها را فعال کرده ایم و امروز هم به صورت وبینار ۱۳ پروژه دیگر را افتتاح شده است.
بنی تمیم اظهار کرد : احداث ۱۳ زمین چمن مصنوعی رو باز و یک‌ پارک روباز در شهرستان آغاجاری از جمله این پروژه ها بوده اند ‌.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت : در بخش ورزش جوانان جای کار بسیار زیاد است .
بنی تمیم گفت : کارهای خوبی در حوزه ورزش انجام شده و برای سال ۱۴۰۱ هم هدف گذاری برای آموزش ، استعداد یابی و‌ کسب‌مدال کرده ایم‌.
این مقام مسئول در خصوص ورزش بانوان گفت : یکی‌ از موضوعات مورد توجه ما پرداخت سهم ورزش بانوان بوده که سرجمع اعتبارات آن ابلاغ شده است و ۳۰ درصد اعتبارات طبق قانون به ورزش بانوان اختصاص می یابد .
بنی تمیم آمار ورزشکاران را ۱۵۱ هزار و ۶۳۴ نفر اعلام کرد که بیش از ۴۸ هزار نفر آن را بانوان تشکیل می دهند.
وی‌خاطرنشان کرد: بانوان در رقابتهای ملی و‌ بین‌ المللی مدالهای زیادی کسب کردند و مایه افتخار کشور هستند.
 
منبع: بهار اهواز
برچسب ها:
هنر قلم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*