اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306489
تاریخ انتشار: 1401/06/12 17:14
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تایماز نیوز، آیت‌الله سید حسن عاملی در جمع شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور گفت: بسیج تجار و فعالان اقتصادی باید پناهگاهی برای فعالان بخش خصوصی باشد و در مقابل سوتعبیرهای موجود از بخش خصوصی حمایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: یکی از بهترین کارهای بسیج تجار می‌تواند ورود به حل مشکلات واحدهای تولیدی باشد، علاوه بر حل مشکلات با دولت باید به مشکلات فعالان اقتصادی با دستگاه‌های نظارتی هم ورود کنید.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید استفاده کنید، باید اعتمادسازی کنید تا سرمایه‌گذاری اتفاق بیفتد.

او ادامه داد: استفاده از تجربیات دنیا یکی دیگر از وظایف بسیج تجار می‌تواند باشد، اهالی دنیا کار کرده‌اند و پیشرفت کرده‌اند و باید از این ظرفیت‌های موجود در دنیا استفاده کرد، بسیج اگر کارهای اساسی انجام دهد می‌شود همان بسیجی که امام می‌خواست و ملت می‌خواهد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی ، در خاتمه جلسه ، ضمن  تجلیل از عملکرد آقای پیرموذن ،  از توقف ساخت و ساز اتاق بازرگانی در محوطه شورابیل اظهار رضایت کردند و گفتند از مسئولین شهرداری خواسته ام که با دادن زمین معوض این خسارت جبران شود.

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*