اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306496
تاریخ انتشار: 1401/06/13 22:55
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت کامپیوتر خودرو با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: اکثر این نوع سرقت ها مربوط به وانت پیکان ها است؛ شهروندان خودروهای خود را به وسایل ضد سرقت مجهز کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان سرهنگ حسین احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از شناسایی و دستگیری متهم به سرقت کامپیوتر خودرو در  شهرستان کاشمر خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با بیان اینکه  متهم ۱۱ فقره سرقت انجام داده بود افزود: در پی گزارش تعدادی از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارشناسان انتظامی با بررسی شیوه وقوع سرقت ها متوجه شدند، اکثر سرقت ها در رابطه با وانت پیکان های سطح شهر رخ داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۱ سارق را در حال سرقت کامپیوتر از یک دستگاه وانت پیکان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را دستگیر کردند.

احمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر در پایان با اشاره به اینکه اکثر این نوع سرقت ها مربوط به وانت پیکان ها می باشد از شهروندان خواست خودروهای خودرا به وسایل ضد سرقت مجهز کنند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*