اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306562
تاریخ انتشار: 1401/06/18 22:12
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: عصر امروز خودروی حامل همراهان وزیر ارشاد در مسیر بازگشت از هفتکل دچار حادثه شد که حال عمومی مصدومین خوب گزارش شده است

عصر امروز (جمعه) خودروی حامل همراهان وزیر ارشاد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى خوزستان در مسیر بازگشت از هفتگل دچادر حادثه شد.

مهرانگیر بحیرایی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهاز کرد: در این حادثه حجت السلام رضا کلاه‌کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی سرپرست گروه تحول اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد  آقای استعدادی مدیر کل امور مجلس وزارت ارشاد و اقای بنی هاشمی مدیر روابط عمومی سابق وزارت ارشاد دچار صدومیت شده و به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حال عمومی حادثه دیده‌گان خوب است، افزود: مصدومیت این افراد در حد شکستگی است و در حال انجام کارهای اولیه آن‌ها در بیمارستان هستیم.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد خوزستان گفت: کتف‌های اقای کلاه‌کج در رفته و  یکی از دنده‌های وی دچار شکستگی شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*