اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306605
تاریخ انتشار: 1401/06/24 00:56
رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با توجه به پتانسیل ویژه گردشگری در شهر هیر، جهاددانشگاهی اردبیل، آمادگی لازم برای توسعه گردشگری در این شهر را دارد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  تایماز نیوز ، مهران اوچی اردبیلی، با بیان این مطلب در نشست با بخشدار هیر، افزود: مهمترین مولفه در توسعه گردشگری فرهنگ سازی و آموزش برای گردشگرپذیری و تکریم مسافران است و جهاددانشگاهی اردبیل برای برگزاری دوره های تخصصی و مهارت افزایی در این زمینه اعلام آمادگی می کند .


وی به جاذبه های گردگشری شهر هیر اشاره کرد و گفت: شهر هیر یکی از قطب های مهم تولید عسل در استان است و می توان با استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی این محصول را برند سازی کرد .
عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی رویش گیاهان دارویی متنوع در این منطقه را از ظرفیت های دیگر عنوان و تصریح کرد: جهاددانشگاهی آماده همکاری در زمینه آموزش های تخصصی، مطالعات میدانی، ایجاد کلکسیون گیاهان دارویی در جهت معرفی گونه های قابل کشت با ارزش افزوده در منطقه به کشاورزان محترم در راستای اصلاح الگوی کشت می باشد .
در این نشست بخشدار هیر نیز بیان کرد: جهاددانشگاهی نمونه بارز اقتصاد مقاومتی و بومی سازی علم و دانش است به همین خاطر باید از ظرفیت‌های آن بیشتر در ارتقای جایگاه شهر هیر بهره برداری شود.
محمدرضا راستکار، خدمات جهاددانشگاهی در حوزه های آموزشی، تحقیقاتی و درمانی استان را ارزشمند خواند و تصریح کرد: با توجه به خدمات ارزشمند جهاددانشگاهی در استان، باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.
وی هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در عرصه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی و گسترش زمینه انجام پروژه‌ها و پژوهش‌ها و طرح‌های تحقیقاتی و اجرایی مشترک را از جمله اهداف این نشست برشمرد.
در ادامه این نشست رئیس جهاددانشگاهی استان و بخشدار هیر از مجموعه شهربازی و پل شیشه ای شهر هیر بازدید کردند.

 

روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل

برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*