اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306624
تاریخ انتشار: 1401/06/26 22:27
«آنقدر که شیوه گشت موردی ارشاد به آبرو و اعتبار نظام خدشه وارد کرده است، فسادها و اختلاس‌های بزرگ اینچنین نکرده است. معتقدم استفاده از قوه قهریه ناجا، راه‌ حل مناسبی در برخورد با ناهنجاری‌های نرم جامعه نیست. اندیشه حاج قاسم فرارویمان باشد: «همان دختر کم حجاب هم دختر من و شماست» ما با ارشاد کردن موافقیم، اما با این سبک از ارشاد اجباری مخالفیم...»

سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

 البته پیش از این برخی رسانه ها از جمله همشهری انلاین این متن را به نقل از نماینده گچساران و باشت منتشر کرد:

سیدناصر حسینی پور، نماینده مردم گچساران و باشت نیز با انتقاد از برخی رفتارهای گشت ارشاد و اشاره به اندیشه شهید سلیمانی در حساب توئیتری خود اینطور مرقوم کرد: «آنقدر که شیوه گشت موردی ارشاد به آبرو و اعتبار نظام خدشه وارد کرده است، فسادها و اختلاس‌های بزرگ اینچنین نکرده است. معتقدم استفاده از قوه قهریه ناجا، راه‌ حل مناسبی در برخورد با ناهنجاری‌های نرم جامعه نیست. اندیشه حاج قاسم فرارویمان باشد: «همان دختر کم حجاب هم دختر من و شماست» ما با ارشاد کردن موافقیم، اما با این سبک از ارشاد اجباری مخالفیم...»

شایان ذکر است عصر روز سه‌شنبه ماموران گشت ارشاد «مهسا امینی» را در بزرگراه شهید حقانی همراه با بردارش که در محل حاضر بوده بازداشت می‌کنند. ماموران به برادرش «کیارش» می‌گویند، مهسا را برای یک ساعت کلاس توجیهی و آموزشی به پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا می‌برند، اما دوساعت بعد کیارش شاهد خروج یک آمبولانس از وزرا است که در آن خواهر به کما رفته‌اش حضور دارد. مهسا امینی پس از دو روز بستری شدن در بیمارستان کسری روز گذشته درگذشت. 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*