اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30674
تاریخ انتشار: 1395/03/08 10:05
در پنجمین دوره جشنواره بین المللی بازیهای بومی و محلی مریوان،ایذه مقتدرانه قهرمان شد

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، پنجمین دوره جشنواره بین المللی بازیهای بومی و محلی مریوان در رشته طناب کشی با قهرمانی مقتدرانه تیم ایذه به پایان رسید.
در این مسابقات که با حضور 350 ورزشکار در قالب 14 تیم داخلی و خارجی در مریوان کردستان برگزار شد.


بر این اساس 7 تیم از 7 استان کشور ،خوزستان (ایذه ) لرستان،اردبیل ، خراسان شمالی، گلستان ،سیستان بلوچستان و دو تیم از کردستان و 5 استان از کشور عراق از جمله دهوک، سلیمانیه،حلیچه، اربیل و کرکوک شرکت کردند که در رشته طناب کشی تیم طناب کشی ایذه موفق شد با اقتدار قهرمان پنجمین دوره جشنواره بین المللی بازیهای بومی و محلی شود و تیم های مریوان و لرستان به ترتیب بر سکو های دوم و سوم قرار گرفتند.


در پی این موفقیت و قهرمانی مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه طی پیامی این قهرمانی را به این تیم تبریک گفت.
متن پیام تبریک به شرح زیر می باشد.
(( بسمی تعالی ))
🔸پیروزی و قهرمانی دلاور مردان ایذه ای در مسابقات طناب کشی پنجمین دوره جشنواره بین المللی بازیهای بومی و محلی مریوان نشان از غیرت و جوانمردی ورزشکاران ایذه دارد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
اینجانب ضمن قدرانی و تشکر از تلاش جناب حاج داریوش عباسی ریاست محترم هیات ورزش های بومی و محلی شهرستان ایذه  سرپرست اعزامی و هیئت همراه ،مربیان و ورزشکاران ،این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به جامعه ورزش خوزستان و ایذه ،جناب هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه، خانواده های محترم این عزیزان تبریک عرض گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایذه ای در تمام سایر رشته های ورزشی از خداوند سبحان مسالت دارم.
علی بابا احمدپور

جمعه 7 خرداد ماه 95





کانال تلگرام عصر جهان


احمد حسینی
|
Iran
|
1395/03/08 15:15
  +0

  -0
پاسخ
بابا پاچه خواری هم حدی داره
یعنی این همه رسانه ها خبر از ایذه میزنن علی بابا احمدپور کاری باشون نداره و بیکاره تا بشینه ببینه ایذه چه اتفاقی می افته و توی عصر جهان یه تبریک بگه؟؟؟
هر خبری توی این سایت از ایذه زده شده آخرش نوشتین علی بابا احمدپور هم فلان گفت...
تصادف افتاد/علی بابا احمدپور گفت....
قهرمان شد/علی بابا احمدپور گفت....
شهردار عزل شد/علی بابا احمدپور گفت....
جلسه شورا اداری برگزار شد/علی بابا احمدپور گفت....

زشته این کارا

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*