اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3068
تاریخ انتشار: 1393/09/27 23:52
هفته یازدهم لیگ ملی بسکتبال کشور
در هفته یازدهم لیگ ملی بسکتبال نفت آبادان موفق شد بازی باخته را با برد عوض کند.

عصرجهان -رقابت‌های هفته یازدهم لیگ ملی بسکتبال در هفته یازدهم امروز پیگیری شد و در آبادان پالایش نفت میزبان پمینای اصفهان بود که در پایان موفق شد میهمان خود را با نتیجه 86 بر 78 از پیش‌روی بردارد.

این دیدار که با 90 دقیقه تأخیر در آبادان آغاز شد ابتدا با بازی خوب شاگردان عماد سامری همراه بود سپس تیم اصفهانی بود که نبض بازی را در دست گرفت و موفق شد کوارتر آغازین این دیدار را با نتیجه 18 بر 13 به سود خود به پایان برساند.

در کوارتر دوم نیز پمینای اصفهان برتری خود را حفظ کرد و موفق شد ضمن پیروزی 27 بر 19 در این کوارتر نتیجه 45 بر 32 در نیمه اول را به سود خود رقم بزند.

بازی در نیمه دوم در حالی آغاز شد که همچنان تیم اصفهانی برتری خود را به لحاظ فنی و سرعتی در بازی حفظ کرده بود و موفق شد کوارتر سوم را با نتیجه 26 بر 17 به پایان ببرد و با اختلاف 22 امتیازی خیال خود را از یک پیروزی خارج از خانه آسوده کند.

در کوارتر پایانی تیم پالایش نفت به خود آمد و با یک بازی طوفانی و البته حمایت شدید تماشاگران خودی موفق شد ضمن جبران امتیازهای از دست رفته 6 امتیاز از میهمان خود پیش افتاده و این دیدار را با نتیجه 86 بر 78 به سود خود به پایان ببرد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول مستحکم سازد.

 تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در هفته آینده روز دوشنبه این رقابت‌ها در قزوین میهمان تیم فولاد هفت‌الماس خواهد بود.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*