اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306880
تاریخ انتشار: 1401/07/24 15:46
مدیرعامل استقلال گفت: امروز دیدم برخی رسانه‌ها گفتند علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد.

علی فتح الله زاده در بدو ورود به باشگاه استقلال اظهار داشت: من هم مثل شما هستم، آنقدر این کار سریع بود که خودم هم متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است. اجازه بدهید دو، سه روزی به باشگاه بیایم و بدانم شرایط چگونه است و پس از آن قراری می‌گذاریم و در خدمت‌تان هستم.

* وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد

وی ادامه داد: از آجورلو تشکر می‌کنم در این مدت زحمات زیادی کشید. امروز هم دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد. او آدم شرافتمند و دست پاکی است. اینها از لحاظ مدیریتی احتمالا هم سلیقه نبودند و از هم جدا شدند.

هر وقت گفتند بیا اطاعت کردم و هر وقت گفتند برو، گفتم چشم

مدیرعامل استقلال درمورد ناراحتی برخی هواداران از وی به دلیل اینکه در دوره گذشته مدیریتش به دلیل بیماری استعفاء کرد و اکنون تا چه زمانی قرار است این کار را جلو ببرد، گفت: در کار دولتی هیچکس نمی‌تواند بگوید چه قدر هستم یا نیستم. کار است. امروز می‌گویند بیا و فردا می‌گویند برو. هر وقت به من گفتند بیا اطاعت امر کردم و هر وقت گفتند برو گفتم چشم.

* بدهی‌هایی که شمردند 200 میلیارد شد

فتح‌الله زاده درباره حمایت خود از ریکاردو ساپینتو گفت: همین طور است. همین امروز صبح رسیدم که گفتند استراماچونی 60 میلیارد و یک بازیکن 50 میلیارد طلب دارد. گفتند یک نفر دیگر 30 میلیارد می خواهد. سازمان لیگ هم می‌گوید 70-60 میلیارد طلب داریم. این شد بیشتر از 200 میلیارد بدهی. واقعا کار کردن سخت است اما ما کار می‌کنیم. حرف‌هایی هم که درباره آجورلو زدند گناه است و باید توبه کنید. او زحمت کشیده و یک انسان شرافتمند است.

* برخی مسائل را نباید مهم جلوه دهیم

وی در خصوص حواشی پیرامون باشگاه که به برخی کارکنان اعلام شده بود برای ثبت قرارداد به باشگاه بیایند گفت: من هم این موضوع را شنیدم که باید آن را پیگیری کنم. این چیزها مسئله نیست که بخواهیم آنها را خیلی مهم جلوه بدیم.

* بازنشسته نیستم/هم جانبازی دارم، هم ایثارگری

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت بازنشستگی خود عنوان کرد: امروزه چند مدیر در لیگ برتر هستند که بازنشسته هستند، اما من هنوز بازنشسته نشده‌ام و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم. من مطبوعاتی بودم و به دلیل سختی کار می‌توانستم از 20 سال خدمت 15 سال آن را استفاده کنم و 35 ساله بازنشسته شوم، اما از این موضوع استفاده نکردم و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم و بازنشسته نشده‌ام.

فتح‌الله زاده ادامه داد:‌ برای افرادی که دل‌شان را صابون زده‌اند، یک نکته را بگویم. من سه جور می‌توانم کار کنم. هم بازنشسته نیستم، هم جانبازی و ایثارگری دارم. چند جانبه می‌توانم در استقلال کار کنم و این حرف‌ها اهمیت ندارد.

* 95 درصد تیم‌های ایران به من پیشنهاد مدیریت داده‌اند، اما سرباز استقلال هستم

وی درباره اینکه آیا از حمید سجادی برای حضورش در استقلال تضمین گرفته است تا فعالیتش در این باشگاه کوتاه نباشد، گفت: سجادی به من گفت حمایت می‌کنم. من سرباز استقلال هستم. تقریبا 95 درصد تیم‌های ایران تاکنون به من پیشنهاد مدیریت داده‌اند اما هیچ جا نرفتم زیرا استقلالی هستم و فقط می‌خواهم به این باشگاه خدمت کنم مگر اینکه بخش خصوصی به حدی پیشرفت کند که خودم یک روز تیم داشته باشم و به تیم خودم بروم. تاکنون هم با استقلال آمده و با این تیم هم می‌روم.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: افتخار می‌کنم که تار و پودم برای استقلال و هرچه دارم برای این باشگاه است و می‌خواهم برای خودش خرج کنم.

منبع:فارس

 

* آدمی نیستم که 2 سال بدون جام باشم

فتح‌الله‌زاده درخصوص اینکه آیا استقلال با او یک جام دیگر می‌آورد، گفت:‌ بستگی به فرصت دارد اما مطمئن باشید آدمی نیستم که دو سال بدون جام باشم. حتما باید جام داشته باشم.

* یک چاشنی دارم که همیشه روشن است

وی درباره اینکه آیا قرار است باز هم بمب منفجر کند، پاسخ داد: من یک چاشنی دارم که همیشه روشن است. تا کبریت می‌کشم، منفجر می‌شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*