اخبار عمومی
اعلام وصول 2
306904
تاریخ انتشار: 1401/07/25 15:06
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبرداد
به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح و استواریکم لطفی به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسیده و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شهادت یکی از ماموران پلیس در حین بازگشت از ماموریت اطراف زندان اوین خبر داد و تاکید کرد که ماموران پلیس در دفاع از کیان و امنیت و آرامش جامعه لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهید استواریکم لطفی‌پور، جمعی یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که در بازگشت از ماموریت در اطراف زندان اوین به درجه شهادت رسید با تبریک و تسلیت این حادثه، گفت: در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: در قاموس ایثار و مجاهدت، شهادت پاداشی است که خداوند به بندگان مخلص و برگزیده خود که در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم تا پای جان تلاش می کنند، عنایت می‌کند.

رحیمی با اشاره چگونگی شهادت این مامور پلیس نیز گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل خرابکاری و لغزندگی مسیر که از سوی اغتشاشگران ایجاد شده بود، دچار حادثه شد.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این حادثه تعدادی از همکاران ما مجروح و استواریکم لطفی به دلیل شدت صدمات وارده به شهادت رسیده و جان خود را تقدیم امنیت و آرامش جامعه کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، رحیمی با تاکید بر اینکه شهادت عزیزان و همکاران ما خللی در ماموریت‌های ما ایجاد نخواهد کرد، گفت: این موارد اتفاقا عزم و اراده ما را بیشتر خواهد کرد و ما در محضر این شهید بزرگوار بار دیگر عهد می‌بندیم که در دفاع از کیان و امنیت و آرامش شهروندان و اطاعت از رهبر عزیزمان لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و با اقتدار در مقابل دشمنان و مزدوران و ایادی آنان خواهیم ایستاد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*